Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door leerentveld Ja gewoon op update gedrukt en gewacht daarna deed alles het helemaal behalve MMS. Wauw bedankt voor de info. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jullie weten ook hoe je het tetheren werkend krijgt? via die website help.benm.at
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Update en werkt....
Al een paar zaken ontdekt die ik niet direct tussen nieuwigheden zie staan: - Mail via exchange: je kan de folders kiezen om te pushen (vroeger alleen inbox, nu dus meerdere mogelijk) - Als je edit doet op bvb mails in inbox blijf je de blauwe bolletjes zien die staan voor een ongelezen bericht. Was vroeger niet het geval. PS. Via help.benm.at al thetering voor proximus geactiveerd, en ik kan nu toch al de instellingen zien..nu nog even via bluetooth op portable uitproberen of het ook echt werkt |
|
||||
|
||||
Ja, dat deed'ie bij mij daarnet ook...
iTunes zegt: Loskoppelen SIM - code invoeren aankoppelen dat heeft bij mij gewerkt, al heb ik twee pogingen nodig gehad en heb iPhone ook uitgezet en weer aan... Succes! Laatst gewijzigd door tratra; 17-06-09 om 21:36. Reden: typefout |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kabel eruit.. Kabel erin (iTunes open laten) en hij activeerd hem.. Had zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb je shift+update (of bij mac alt+update) gedaan en dan de ipsw gekozen? of heb je een shift+herstel gedaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heb ik dus ook. krijg zo snel de oude firmware er ook niet meer op! hoop dat ze opschieten met de quickpwn.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
welke versie moet ik restoren als ik GM versie had?
|
|
|||
|
|||
Update ging goed. Alles werkt: Cut/Copy/Paste, landscape keyboeards etc.
Kan plaatje in emailplakken en versturen. Alleen MMS werkt niet ??? Moet ik hier instellingen voor doen? Moet ik bv ergens het nummer vd MMS centrale van mijn provider ingeven??? |
|
||||
|
||||
Met de 3G versie.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ja welke FW is dat voor 3g?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe het hier mee zit?? staat hier op de voorpagina Weet iemand waar ik dit kan vinden/activeren?
Automatisch invullen van gebruikersnamen en wachtwoorden. Automatisch inloggen bij Wi-Fi-hotspots Tethering: gebruik van je iPhone als modem voor je laptop, zodat je onderweg altijd kunt internetten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tip:
Ik moest ook ontkoppelen, pin invoeren en weer opnieuw aansluiten. 2e keer werkte het pas echt. Heb even geduld als je je iPhone weer aansluit op je pc, kan even 20 sec duren. iTunes hoeft dan alleen nog te checken en er komt op je telefoon te staan dat ie geregistreerd is. Dan ben je helemaal klaar.... (iemand tehtering knop al gevonden?) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|