Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) en niet zoals ik met de 3G S versie zodat ie 60 mb groter lijkt zat ik er ff naast zeg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en niet zoals ik met de 3G S versie zodat ie 60 mb groter lijkt
zat ik er ff naast zeg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Update ging bij mij niet goed. Start niet op, krijg Apple loge te zien en gebeurt verder niets. Na 10 min uit gezet en gehersteld. Weer precies hetzelfde. Nu gaf mijn telefoon met 2.2.1 al de foutmelding: "Herstel vereist, u kunt niet gebeld of gebeld worden met de iphon". Heb nu "ruzie" met t-mobile. Zie https://forum.iculture.nl/f18/i...weer-stuk.html
|
|
|||
|
|||
Voor mijn 2G; moet ik nu dat bestand van wiki gebruiken of kan ik gewoon 'werk bij ' klikken in itunes..
Bij alt 'werk bij' kan ik niet mijn gedownloade bestand aanklikken namelijk |
|
||||
|
||||
Hole heb zojuist mijn iphone succesvol geupdate naar 3.0 alleen na de reboot kon er niet geactiveerd worden omdat ik nog een simpin moest ingeven. Bij slide 2 unlock stonden ineens allemaal chinese tekentjes ? hier heb ik ut nog ff warm van gekregen. Na de simpin stekkertje ff los gehaald en weer ingestoken en de iphone werd geactiveerd. gelukkig maar en owja landscape sms is wel chill
|
|
|||
|
|||
Ook maar even hier:
Net de update naar 3.0 geinstalleerd. Na het installeren werd me gevraagd om de pincode op de telefoon in te voeren, waarna iTunes contact probeerd te maken met de iTunes Store. Ik blijf nu de volgende melding krijgen: Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Controleer of de netwerkinstellingen juist zijn en of de netwerkverbinding actief is. Probeer het vervolgens opnieuw. Na het controleren van internet (werkt), het bezoeken van de iTunes Store in iTunes (werkt), het aan/uit zetten van m'n internetmodem (geen verschil) en de iPhone een aantal maal aan/uit gezet te hebben (incl. invoeren pincode en koppelen aan iTunes) zit ik nu met een iPhone die nog geactiveerd dient te worden via iTunes...iets wat dus niet lukt... erg fijn. Iemand hetzelfde probleem/een oplossing? EDIT: lees nu het scherm op m'n iPhone even goed, voor het invoeren van iets. Er staat letterlijk: Simlock actief Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren Zonder pincode? Laatst gewijzigd door Niek_; 17-06-09 om 21:45. |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn T-mobile Iphone 3G geupdate en nu kan ik alleen nog emergency calls maken.............. is dit normaal?
Laatst gewijzigd door tvgek; 17-06-09 om 21:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
tethering via help.benm.at(hiernaartoe in je safaribrowser surfen) en dan mobileconfigs... tmobile en installen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier psies het zelfde , heb KPN ( hi ) abbo. alles werkt op MMS na |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de itunes store niet eens.
Hebben ze weer lekker voorzien |
|
|||
|
|||
Citaat:
gelden de safari instellingen ook voor hotspot passwords? Laatst gewijzigd door Basrose; 17-06-09 om 21:49. Reden: andere vraag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik sluit net mijn iPod touch eerste generatie aan, klik op update, en hij kan gewoon updaten zonder dat ik een cent betaalt heb. Ik dacht de update voor de iPod touch 10 dollar zou kosten, net zoals bij OS2. Het lijkt me niet dat ik nu stiekem toch betaal, aangezien ik bij OS2 de update echt via de iTunes Store kocht. Naja chill, maar wacht nog even met updaten totdat de jailbreak er is. Nog heel eventjes denk ik
|
|
|||
|
|||
leuk, ik heb geupdate van de 3.0GM naar de 3.0 Final en de internet tethering staat nog gewoon aan
|
|
|||
|
|||
Net FW 3.0 erop, maar hij heeft inderdaad geupdate. Ik wil liever even helemaal opnieuw beginnen. Al mijn tweaks/hacks zaten er nog in.
Op dit moment ga ik via de "Iphone-software herstellen" waarschijnlijk terug naar FW 2.0? Waarna ik weer moet updaten naar 3.0 Misschien heeft iemand die dit leest een betere methode? Ik wil graag vers beginnen! |
|
|||
|
|||
Bij Proximus belgië geen MMS... Maar was normaal dacht ik?
|
|
|||
|
|||
Hoi TheSpirit,
kun je even doorgeven hoe je dit hebt gedaan van GM naar Final? Wil dit ook maar weet niet hoe ik dit kan doen.... Bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles vlotjes verlopen.
Ben nu op zoek naar het Peer to Peer gedoe? En het Tethering gedoen kan ik ook niet direct vinden... Iemand een idee hoe je dat kan gebruiken met Mobistar? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|