Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kefjeuh93 heeft er iemand hetzelfde probleem of juist de oplossing op deze vraag ? Had je een jailbreak plus verandering van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
JAAAA eindelijk het is me gelukt.. hij is geactiveerd dus ik kan nu gaan spelen.
iedereen die ook zit te wachten: blijven proberen dus. |
|
|||
|
|||
Net 3.0 geinstallerd, downloaden ging als een dolle, software op iphone zetten ook,
alleen liep hij me toen helemaal vast, geen beweging meer in te krijgen. Alles geprobeert, maar geen resultaat. Toen maar een harde reset gegeven, en in een keer had ik weer beeld en 3.0 running. Kan alleen nog geen verbinding met itunes maken, geeft hij fout 4 aan. ff geduld denk ik, zal wel erg druk zijn....... Maar ziet er alsnog goed uit. |
|
|||
|
|||
Gewoon een massale DDoS op die server met al die activaties. De server is ook echt down, als je deze link mag geloven: http://albert-so.apple.com/.
|
|
|||
|
|||
wat is de refresh knop in itunes? (heb namelijk ook de bekende time-out melding bij update naar OS 3.0)
|
|
|||
|
|||
Probeerde net ook de update maar hij kwam bij mij nog voor hij de daadwerkelijke update startte met de melding dat hij niet kon verbinden met de activatieserver om te controleren. Misschien dat anderen dit probleem juist na de update gekregen hebben en nu dus alleen 112 kunnen bellen omdat de (her)activatie mislukt is? Ik roep maar even wat hoor...
|
|
|||
|
|||
rtf!
Heel blij: met de 3.0 leest-ie eindelijk rtf-bestanden!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
M'n telefoon is nu ineens wel geactiveerd... maar de foutmelding in iTunes (-4) blijft.
|
|
|||
|
|||
hier werkt alles perfect. ziet er allemaal wel goed uit... hebben jullie ook allemaal een pagina extra voor je apps? had net na het updaten een lege pagina ertussen staan... dacht dat al mijn apps weg waren
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon erg druk
Ook ik had de melding met de pincode Na een aantal keer is mijn iphone gewoon geactiveerd Gewoon blijven proberen |
|
|||
|
|||
Activeren lukt weer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
of anders iphone uittrekken en dan terug inpluggen |
|
|||
|
|||
Eindelijk, iphone geactiveerd, de aanhouder wint dus
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog meer mensen 'SIM-kaart niet ondersteund' melding op een iPhone 2g? Naast de gebruikelijke time-out's?
|
|
|||
|
|||
Yes, mijn activatie is gelukt.
Voor iedereen bij wie het niet werkt, zou ik zeggen, gewoon blijven proberen totdat je erdoor komt. Uiteindelijk werkt het. Nu lekker beneden voor de TV de nieuwe firmware ontdekken. |
|
|||
|
|||
vraagje,
Ik heb een Iphone 3g met T-mobile en hij is gejailbreaked. Kan ik mijn iphone updaten en wat gebeurd er met mijn jailbrak? Bedankt voor de moeite! |
|
||||
|
||||
Update en dit wordt niet meer herhaald: Appleservers zijn zwaar overbelast aangezien er miljoenen de fw willen hebben. Logisch gevolg is dat de activatieservers ook plat liggen. Ons iPhoneClub advies heb geduld en wacht even tot de ergste drukte voorbij is! Maar SVP het niet blijven herhalen. Posts worden verwijderd
Zie dat R dit ook al verteld heeft een paar posts boven mij.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|