Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 15 min. geleden kreeg ik dit bericht. En net 1 minuut geleden weer... "De iPhone kan momenteel niet worden bijgewerkt omdat de iPhone-activatieserver tijdelijk niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
15 min. geleden kreeg ik dit bericht. En net 1 minuut geleden weer...
"De iPhone kan momenteel niet worden bijgewerkt omdat de iPhone-activatieserver tijdelijk niet beschikbaar is." Heel vervelend! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
na downloaden alleen nog maar noodoproep mogelijk, wat moet ik doen?
|
|
|||
|
|||
Je moet de software herstellen.
|
|
|||
|
|||
Je kan hem gewoon updaten met shift+ update, heb ik ook gedaan, werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
Shift restore of update. Maakt niet uit.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Iemand al meer info over de 3.0 jailbreak die gelijk na de release zou komen? of komt ie toch op vrijdag samen met de unlock?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vraagje,
Ik heb een Iphone 3g met T-mobile en hij is gejailbreaked. Kan ik mijn iphone updaten en wat gebeurd er met mijn jailbrak? Bedankt voor de moeite! |
|
|||
|
|||
Hij doet het weer !!! geduld is een schone zaak
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar de GM is binary gelijk aan wat je nu download, ofwel de file is 100% identiek. Het enige wat er dan nog zou kunnen is dat als je voor vanavond die versie hebt geflashed iTunes iets gedaan heeft waardoor er een expiry op zit maar waarom zou Apple dat doen? Is niet echt aardig richting al die ontwikkelaars die vorige week geflashed hebben en nu een 100% gelijke versie opnieuw zouden moeten flashen toch?
|
|
|||
|
|||
activeren gaat nu, maar hij geeft nu de melding dat het geen geldige sim is( Vodafone zonder pin) hebben meer mensen dit?
|
|
|||
|
|||
ik probeer nog steeds verder te komen met mijn iphone.. maar nu komt hij met de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt.. terwijl er op mijn iphone wel gewoon vodafone staat.. Ik heb alleen geen menu enzo.. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
oke bedankt zal het proberen, en hoe is te zien of het daadwerkelijk een andere(nieuwere versie is)
|
|
|||
|
|||
Dit keer dan blijkbaar niet aangezien de bestanden volledig bit-voor-bit identiek zijn. Het enige dat ik me nog voor kan stellen is dat de expiry dan in de apple servers staat omdat we de GM geactiveerd hebben vóór vandaag.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en ik heb 2 maand geleden een tweede account gemaakt toen ik ontdekte dat je met een itunes kaart ook een account kon maken in belgië dus een ander deel van mijn apps zijn van belgië maar gecrackte apps zijn da die van cydia want daar had ik er geen van |
|
||||
|
||||
ik heb de 3.0 net gedownlood maar doet het niet ik heb geen bereik meer en op andere tel wel met dezelfde sim maar niet op de iphone ik kan nu niks meer met me iphone heeft iemand het zelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
Exactly maar welke reden zou Apple kunnen hebben om dat uberhaupt te doen dan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|