Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Mijn schuld denk ik, hier dus ook een oplossing! Ga naar Instellingen -: Algemeen, scroll dan naar beneden en selecteer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Even naar links sliden op je eerste springboard |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Spotlight
Als je vanaf je homescreen naar links flickt (of zo iets) kom je in spotlight, als het goed is staat er onderin, boven de dock, helemaal links een vergrootglas..
|
|
|||
|
|||
Thanks Ook dit werkt nu !
|
|
||||
|
||||
Veeg eens naar rechts in je scherm! Of druk op de homeknop!
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil even zeggen dat ik de indruk heb dat de final wel verschilt van de GM de rede hiervoor is dat mijn urls op mijn springboard het nietmeer deden in de GM. Maar na net naar de final te hebben geupdate heb ik ontdekt dat die wel weer werken, tevens had ik een lag in mijn numerieke toetsenbord die is ook weg. Dus iedereen die het heeft over hash en md5 en weet ik wat, ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het is anders, ik had ook performance problemen in bv, Tap Tap 2, dat ga ik nog even na. Overigens, als je van de GM naar de final update hoeft die niet weer te worden geactiveerd, dus het evt. deactiveren(trial) zit hem ook niet daarin.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik blijf nog steeds dezelfde melding krijgen, nu toch al een hele tijd zo...
"De SIM kaart in deze iphone wordt niet ondersteund" what to do? kan iemand mij helpen? mvg |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1 |
|
|||
|
|||
Ja naar rechts
|
|
|||
|
|||
inderdaad, naar rechts, en voor diegene die het niet begrijpen... ANDERE RECHTS
|
|
||||
|
||||
Geen idee mijn apps staan erop allemaal netjes teruggezet met de backup. Gewoon je apps opnieuw syncen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zorg ervoor dat je simkaart unlocked is.
De mijne was ook "dood". Sim unlocked op een andere en alles werd geactiveerd. Dus de sim unlocken is de dooddoener. |
|
|||
|
|||
aan allen, wat geweldig om te zien dat er zoveel mensen met deze ontwikkeling. Mijn grote complimenten hiervoor. Zoals op nu.NL te lezen is het kat en muis spel hier goed te volgen. Heb van pagina 1 tot hier gelezen. Ik heb de eerste versie uit de USA en wacht tot de jailbreak. Die extra apps vind ik namelijk geweldig. Ga door; helemaal TOP.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|