//

Nieuwe GSM

Nieuwe GSM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Enkel powerpoint gaat niet lukken.... Je kan wel powerpoints bekijken op de iPhone, je ziet enkel alle dia's onder elkaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-07-09, 10:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Enkel powerpoint gaat niet lukken....
Je kan wel powerpoints bekijken op de iPhone, je ziet enkel alle dia's onder elkaar zonder dia-overgangen oid..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-07-09, 11:35
Bashb Bashb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Breda
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spysical Bekijk bericht
Dat is volgens mij niet mogelijk... Of je moet 3 schermpjes hebben xD
De rest kan allemaal op de iPhone hoor
met een jailbreak is dit dus wel mogelijk (backgrounder)

Een aantal van je eisen zijn overduidelijk haalbaar met de iPhone met standaard OS. 3.0, echter voor een aantal zaken zul je moeten jailbreaken..
  #23  
Oud 15-07-09, 12:13
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Ik had al een vermoeden. Ik gebruik echter Outlook voor diverse emailaccounts en rss feeds. Ik kan natuurlijk mail binnenhalen en op de server laten staan zodat de pc ze alsnog uitleest. Maar dat is geen optimale oplossing. Ik wil de uitgaande email van de iphone natuurlijk ook op de pc hebben.

Is er geen betaalde applicatie daarvoor?
Anders imap4?
Als je je email op diverse plekken/apparaten wil lezen is IMAP sowieso de meest handige manier (webmail kan ook maar dan moet je overal en altijd alleen maar webmail gebruiken), maakt niet uit of je nou wel of geen iPhone hebt. Met IMAP heb je dus al je mailmappen overal hetzelfde. Berichten die je op het ene apparaat verstuurd zie je ook weer op de anderen. De mailclient op de iPhone doet standaard IMAP (bijna alle mailclients trouwens). Je Strato mailadressen kunnen gebruik maken van IMAP, bij Hotmail heb je indien gratis alleen POP3 maar tegen betaling is daar ook IMAP te gebruiken.

Je hebt trouwens per account eigen mailboxen waardoor je wel heen en weer moet switchen om je accounts te checken. Dat is op een Palm Pre mooier gedaan (je kunt er zelfs een lijstje van favo mailmappen maken, zie je ook meteen als je de mailclient start).

De rss feeds kun je met diverse apps wel doen, Free RSS is een gratis rss reader die dat prima kan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Kan dat apparaat niet eens multitasken?????
Ja en nee. Er is wel wat aan multitasking maar het geldt niet voor alles (3rd party programmeurs kunnen er geen gebruik van maken). Zo kun je dus bellen of muziek luisteren en andere dingen doen. Chatsessies in de achtergrond is iets wat niet mogelijk is. Hiervoor heeft Apple het push notification systeem bedacht, krijg je wel de messages binnen alla de sms/mms applicatie. Overigens geldt voor 99,99% van de mensen dat ze helemaal geen multitasking gebruiken en willen, die mensen willen namelijk allemaal makkelijk en snel naar een andere applicatie switchen. Dat laatste is dus ook prima zonder multitasking te doen en is iets wat de iPhone ook probeert te doen. Helaas heb je geen makkelijke launcher voor je recent gebruikte apps. Zoals de iPhone nu is helpt extra multitasking ook niet bepaald omdat je dezelfde handelingen moet doen om naar een andere app te switchen als zonder die multitasking. Geldt overigens ook voor diverse andere systemen die wel multitasking zijn, Palm heeft met webOS als enige hier een goed systeem voor gemaakt.

Multitasking is een leuk buzzword wat door een of ander marketingafdeling is bedacht met het idee dat iedereen het nodig heeft. Helaas is dat al zo ver geïndoctrineerd dat mensen gewoon niet beter weten, laat staan dat ze weten wat het begrip "multitasking" nou precies inhoudt :X

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Vanmiddag ben ik naar een Apple winkel (Xando in Enschede) geweest waar ze me in ieder geval wisten te ,melden dat de Iphone de taken en notities bij de contacten uit Outlook2007 NIET mee kan synchroniseren.
Klopt, werkt overigens ook met praktisch geen enkel device. Gebruik je Exchange dan is Exchange ActiveSync een beter plan. Daarmee zijn de notities, taken, meerdere agenda's, kleuren van de agenda's e.d. wel te synchroniseren. Overigens leveren de extra velden zoals notities bij contactpersonen, plaatjes van contactpersonen, etc. nogal de nodige problemen op bij synchronisatie tussen diverse apparaten. Is niet specifiek voor de iPhone maar geldt voor ALLE devices. Oorzaak: geen algeheel geldende standaard die iedereen implementeert, ze doen het allemaal weer net even anders. Datzelfde gezeik had je dus ook met de telefoonopladers waar ze nu hopelijk een goede oplossing voor hebben.

Outlook gebruikers hebben wat synchronisatie betreft het allergrootste probleem te pakken: Outlook :X Zelfde gaat op voor Thunderbird gebruikers trouwens. Je zult je er bij neer moeten leggen dat heel veel problemen die je nu bij de iPhone ziet ook bij andere telefoons zult hebben vanwege het feit dat je Outlook gebruikt. Zodra je wat universelere dingen als Exchange pakt wordt het ineens een stuk rooskleuriger.

Nokia is niet bepaald een optie als je aardig zwaar hangt aan je agenda en contactpersonen. De PIM dingen in de Nokia zijn zo bar slecht dat zelfs een Palm Pilot van 10 jaar geleden de boel voorbij zoeft qua mogelijkheden. Meerdere agenda's zijn niet mogelijk met de Nokia's om maar eens wat te noemen. Als je PIM zaken belangrijk vindt is een Nokia en ieder ander gewone GSM fabrikant al out of the question.
  #24  
Oud 17-07-09, 15:28
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

pffff ik ben eruit hoor.
Na lange tijd op deze site rondgezworven te hebben en af en toe zeer kritische opmerkingen geplaatst te hebben raakte ik vorige week mijn Nokia kwijt. De dader bracht hem uiteraard niet terug en schakelede hem nadat ik een tiental keren gebeld had uit.

Omdat ik het synchroniseren erg belangrijk vind kwam ik uit bij MobileMe. Daarna heb ik nog even contact gehad met Microsoft waarbij het me opviel hoe weinig de klantenservice weet van hun eigen producten. Ik za je de volledige tekst onthouden maar daar werd gewoon gesteld dat de klantenservice geen ondersteuning op windows mobile kon geven.
Hoe consumenten moetsen synchroniseren met Outlook was een vraag voor de technische dienst waar ik dan 299 euries voor zou moeten betalen ....daaaagggggg

Ik vind de Iphone aardig wat tekort komingen hebben. Maar ja, geen enkel toestel kan alles wat ik wil. Van de week gaan we nu 2 Iphones halen. Een witte 16Gb voor de lady en een 32Mb black one for me!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 via GSM.NL Distrax Koopinformatie Nederland 9 27-08-10 09:03
GSM.nl unlocked? Tjedemich Koopinformatie Nederland 202 21-01-08 21:33
Gsm.nl en fw 1.1.2. marcoryn Koopinformatie Nederland 3 19-01-08 07:45
GSM.nl NickNL Archief 1 23-12-07 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.