//

iPhone komt niet meer uit 'Herstel Vereist'

iPhone komt niet meer uit 'Herstel Vereist' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone komt sinds 3 dagen niet of nauwelijks uit de foutmelding 'herstel vereist'. Het gaat om een Italiaanse iPhone met een KPN abbonement, Software ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-09, 14:33
Daan. Daan. is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard iPhone komt niet meer uit 'Herstel Vereist'

Mijn iPhone komt sinds 3 dagen niet of nauwelijks uit de foutmelding 'herstel vereist'.
Het gaat om een Italiaanse iPhone met een KPN abbonement, Software 3.0 (7A341) Betá.

iTunes zegt dat er geen simkaart of een simpincode vereist is, alleen kan ik deze natuurlijk niet invoeren als er een herstel vereist is.

Ik heb dit al eens vaker gehad, alleen deed de iPhone het weer na meerdere malen aan en uit te zetten, dat werkt nu nietmeer (aan en uitzetten EN restart geprobeerd)
Soms hielp het ook om de simkaart eruit te halen, dan kreeg ik geen melding herstel vereist maar een melding geen simkaart geinstalleerd, als ik de simkaart er dan instop, doet de telefoon het weer een tijdje, ook deze methode werkt nu nietmeer.

Het rare is dat als ik de iPhone aanzet, ik 1 seconde mijn homescherm te zien krijg en daarna meteen de melding 'herstel vereist'.

Iemand die dit probleem ook gehad heeft, en er een oplossing voor heeft?

Ik heb nu geen Jailbreak, eventueel wil ik dat wel hebben als mijn iPhone dan minder vaak cracht!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 17:17
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard

Volgens mij heb ik een soortgelijke situatie meegemaakt.
Ik heb de iPhone 3GS een aantal keer moeten herstellen, zonder resultaat.
Toen heb ik uiteindelijk gekozen voor het configureren van de iphone als nieuw toestel. Deze optie krijg je als je je iphone 3GS aan de computer koppelt.
Dit heeft mijn probleem opgelost, ik hoop dat het jouw probleem ook oplost.
  #3  
Oud 13-07-09, 19:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zegt dat je de beta er (nog) op hebt staan?!? Dat klopt volgens mij niet met het versienummer van de firmware. Mocht dat toch het geval zijn, dan is die beta wellicht inmiddels verlopen en geblokt?

Er rest je denk ik niets anders dan een herstel via iTunes naar 3.0 -de 'gewone'. Gezien het feit dat je een Italiaanse iPhone hebt zal ie daarmee niet gelocked worden. Ik hoop dat je nog ergens een recente reservekopie hebt van je belangrijkste gegevens.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 13-07-09, 20:36
Daan. Daan. is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Natuurlijk kan ik mijn iPhone herstellen als een nieuwe telefoon, er gaan dan alleen gegevens verloren wat ik niet wil.. als er andere mogelijkheden zijn probeer ik die liever eerst!

Ik heb de 3.0 Beta software van deze site af, toen later de officiele software uitkwam en ik de beta wou updaten naar de officiele versie, kreeg ik de melding dat de software (de beta dus) up-to- date was.. met andere woorden, blijkbaar ziet iTunes mijn softwareversie als de allernieuwste, en daarom kan ik niet de 'normale' 3.0 op mijn telefoon zetten.

Ik heb alleen de standaard reservekopieen van mijn telefoon in iTunes zitten (ookal weet ik niet hoe ik dat kan controleren)
  #5  
Oud 10-12-09, 00:54
Daan. Daan. is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Even een oud topic van mezelf kicken.
Ik heb dit probleem met mijn iPhone nogsteeds.
Ik had gehoopt dat deze 'kwaal' weg zou gaan als ik mijn iPhone zou jailbreaken, het jailbreaken was gelukt maar mijn iPhone bleeft vastlopen.

Toen maar besloten om deze te laten maken, opgestuurd naar mijn leverancier, verteld dat mijn iPhone blijft vastlopen.
Daar bleek dat 1 van de vochtindicators rood kleurde. De mankementen aan mijn telefoon zouden volgens de leverancier dus door vocht komen.
Dit KAN eigenlijk niet want mijn telefoon deed het nog perfect, en is in de tussentijd NIET van het bureau afgeweest.
Vochtschade valt niet onder de garantie en dus had ik 2 opties; of milieuvriendelijk laten vernietigen (what ever the @#$^ that is) of terug laten sturen en onderzoekskosten betalen.

Ik heb het laatste gedaan want ik wist zeker dat er niks met mijn iPhone mis was, alleen dat de software op de 1 of andere manier blijft vastlopen.

Toen ik mijn iPhone terug kreeg was net de allernieuwste software (FW 3.1.2) uit.
Ik heb dit toen op mijn telefoon gezet, en warempel, hij werkte.
Helaas was mijn vreugde van korte duur, 4 uur later was de iPhone WEER vastgelopen, weer kreeg ik een melding dat herstel vereist was via iTunes.

Verder heb ik ook mijn iPhone als nieuwe telefoon geconfigureerd, dat mocht ook niet baten, de telefoon blijft vastlopen.

Verder heb ik contact opgenomen met Apple, guess what; deze stuurde me door naar mijn verkoper/leverancier.

Ik zit hier dus met een aardig groot dilemma, ik gebruik nu een andere telefoon zonder internetmogelijkheden, ik betaal wel elke maand €10,- aan internetkosten.
Verder moet ik nog anderhalfjaar verder met dit abonnement, en een ander toestel, wat ik niet zie zitten want ik was erg blij met mn iPhone.

Iemand nog ideeën of suggestie's hoe ik dit softwareprobleem kan oplossen?

Alle tips zijn welkom!!
  #6  
Oud 10-12-09, 08:18
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Volgens mij zit je hier echt wel met een hardware probleem.
Indien je de iPhone al hersteld hebt en als nieuw geconfigureerd en hij doet het nog steeds niet valt er verder niet erg veel meer achter te zoeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS komt niet meer uit herstelmodus na upgrade iOS 4 Jeroen74 iPhone algemeen 51 17-04-12 20:02
Herstel vereist viper112 iPhone algemeen 0 10-04-11 13:14
Iphone 3G komt niet meer uit standby olafweller iPhone algemeen 1 09-11-10 16:25
Herstel Vereist (iphone kapot?) Guest-20151113171500 iPhone algemeen 18 07-09-09 18:19
Iphone melding na update : Herstel vereist teunaldo iPhone algemeen 14 03-08-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.