//

HTC HD2

HTC HD2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan me voorstellen dat iPhone gebruikers het lastig vinden om de weg te vinden op een WinMo foon. Maar juist die relatieve complexiteit maakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01-03-10, 09:06
AsiaPhone AsiaPhone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik kan me voorstellen dat iPhone gebruikers het lastig vinden om de weg te vinden op een WinMo foon. Maar juist die relatieve complexiteit maakt een WinMo telefoon een stuk veelzijdiger dan de iPhone.
Los daarvan kun je er ook een hele eenvoudige interface op je telefoon installeren, zoals bijvoorbeeld Winterface, waarbij je alle functies en contacten als een snelkoppeling op je scherm kunt krijgen (www.vitotechnology.com). Op die manier hoef je de schermpjes maar door te scrollen voor de juiste functie of contactpersoon. De looks van de HD2 (of eigenlijk elke WinMo telefoon) kun je dus steeds aanpassen naar eigen wens, iets wat met de iPhone nog steeds niet kan.
YouTube - Winterface 1.3.1 for windows mobile - iphone like UI (let op: de telefoon in het filmpje is uiteraard geen HD2).

Een groot nadeel van de iPhone vind ik toch dat je de batterij niet kunt vervangen en er alleen een vaste schijf in zit. Bij de HD2 kun je beiden vervangen, zodat je nooit zonder stroom zit en je bovendien je hele muziekverzameling op SD kaartjes mee kunt nemen.

De site van XDA werd hier al genoemd; ik zou ook willen verwijzen naar www.modaco.com, een zeer uitgebreide Windows Mobile site, waar je veel zgn. custom ROMs (custom firmware) kunt downloaden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 04-05-10, 13:09
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Hoe is de navigatie eigenlijk van de HD2? Kun je tomtom met rijstrook info krijgen hiervoor? En hoe is gps ontvangst?
Heb voor mijn zusje haar HD2 ff TomTom erop gezet, nieuwste kaarten, TomTom 7..werkt super, en hele snelle GPS fix..GPS is volgens mij beter in de HD2..werkt heerlijk hoor, dat op zo'n groot scherm. Beide zijn prachttoestellen..zelf blijf ik nog bij de Iphone..heeft beide voor en nadelen. Je moet voor jezelf uitmaken wat voor jou het zwaarst weegt. Typen vind ik veeeeeel lekkerder op de iPhone trouwens en ligt tijdens het typen veel lekkerder in de hand..filmpje kijken is op de HD2 door het grote scherm natuurlijk mooier
  #63  
Oud 13-05-10, 07:38
bartvdvenne bartvdvenne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: mol belgie
Berichten: 15
Standaard

waarom ga je niet voor de desire ? die werkt toch iets sneller en beter dan de HD2, de HD2 blijkt niet zo'n super toestel te zijn , toen ik mijn 3gs verkocht werd me regelmatig aangeboden een hd2 te ruilen voor de 3gs , eentje wilde er zelfs nog 200 euro bovenop geven. ik zou nu niet meer voor een 3gs gaan maar wachten op de nieuwe iphone HD of
4G of hoe ie ook heet .binnen een maand zou hij normaal in de winkels moeten liggen
  #64  
Oud 13-05-10, 12:09
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartvdvenne Bekijk bericht
waarom ga je niet voor de desire ? die werkt toch iets sneller en beter dan de HD2, de HD2 blijkt niet zo'n super toestel te zijn , toen ik mijn 3gs verkocht werd me regelmatig aangeboden een hd2 te ruilen voor de 3gs , eentje wilde er zelfs nog 200 euro bovenop geven. ik zou nu niet meer voor een 3gs gaan maar wachten op de nieuwe iphone HD of
4G of hoe ie ook heet .binnen een maand zou hij normaal in de winkels moeten liggen
Binnen een maand? Maak daar maar minimaal 2 maanden van.
  #65  
Oud 09-06-10, 10:57
buckiphone buckiphone is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: limburg
Berichten: 30
Standaard

ik heb toevallig zakelijk de hd2 en prive de 3g.

De iphone heeft wel echt een beter touchscherm.
Met mijn stompe vingers kan ik op de iphone prima sms/emailen, op de hd2 zit ik constant op de verkeerde toets erg irritant.

De HD2 voelt sneller, flash ondersteuning!! en is meer te customizen.
Zeker nu er wat custom roms op de markt zijn die de batteriedrain tegengaan
is dit toestel echt super.

de apple store is dan wel weer een pro voor de iphone

kortom, beide zijn super toestellen met voor- en nadelen.
  #66  
Oud 09-06-10, 12:47
Bartk Bartk is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Als je dan toch een HTC wilt zou ik wachten tot windows mobile7 uit is
  #67  
Oud 07-08-10, 10:54
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Ik heb een half jaar met een HTC HD2 rondgelopen en ik heb hem verkocht vanwege de beschikbare apps (ook voor mijn hobby,ben zendamateur) die Apple heeft maar ook om het touchscreen.
Het is een lekker snel ding maar de Iphone 4 is toch een hele verbetering.
Je kan heerlijk relaxed typen bij de I4,had eerst met een 3gs gespeeld en dat beviel me al veel beter als de HD2.
Wat ik mis bij de I4 ten opzichte van de HD2 is een fatsoenlijke taskmanager en de ontvangstbevestiging van sms-en.
__________________
Doe niet iets wat ik ook niet zou doen
  #68  
Oud 07-08-10, 13:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi Bekijk bericht
Ik heb een half jaar met een HTC HD2 rondgelopen en ik heb hem verkocht vanwege de beschikbare apps (ook voor mijn hobby,ben zendamateur) die Apple heeft maar ook om het touchscreen.
Het is een lekker snel ding maar de Iphone 4 is toch een hele verbetering.
Je kan heerlijk relaxed typen bij de I4,had eerst met een 3gs gespeeld en dat beviel me al veel beter als de HD2.
Wat ik mis bij de I4 ten opzichte van de HD2 is een fatsoenlijke taskmanager en de ontvangstbevestiging van sms-en.
Als je vlaming/belg bent dan kan ik u zeggen je wel sms afleveringrapport kan krijgen; bij proximus moet je *R* eerst plaatsen en dan je bericht typen en dan versturen en een beetje later krijg je je afleverraport.
Ook bij base werkt dit maar is wel een andere code die je ervoor moet zetten, bij mobistar weet ik niet.
Voor nederland gaat dit ook maar ik weet niet wat je daarvoor moet doen, zal wel beetje hetzelfde zijn denk ik.

Er bestaat een app smsafleverrapporten maar die heb je dus in feite niet eens nodig .

ps; sorry, zie nu den haag staan .
Maar ga het eens na anders via die app sms afleverrapporten; daar zie ik staan deze KPN ondersteunt,telfort,t-mobile en orange maar je kan dit zo wel nagaan zonder je deze app moet gaan kopen.
Ik denk wel er hier nederlanders zijn die dit weten.

Update; heb effe gekeken en als het klopt moet je maar eens testen;

Voor telfort; *N# en dan je berichtje typen.

Voor kpn: *0#

T-mobile: *T# of *0#

orange nl: *N#

Schiet me niet af als sommige niet correct ofzo zouden zijn e .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 07-08-10 om 13:17.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Htc desire apotheosis iPhone algemeen 65 18-07-10 00:42
Meerkamp Nokia N900, Blackberry Storm 2 en HTC HD2 JW75 iPhone algemeen 4 10-03-10 22:13
HTC Touch HD iGregor iPhone algemeen 52 01-12-09 20:20
HTC Guest-201207071607 iPhone algemeen 11 04-02-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.