//

HTC HD2

HTC HD2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat je gewoon de iPhone 3GS moet nemen, ben je aan gewend, wete hoe het werkt. En hij is een stuk beter. Weinig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-12-09, 21:48
XanderSnelder XanderSnelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Ik denk dat je gewoon de iPhone 3GS moet nemen, ben je aan gewend, wete hoe het werkt. En hij is een stuk beter. Weinig apps heeft de HTC HD2 wel, maar je moet even kijken op Youtube. Naar de HTC HD2 reviews, kan je zien hoe hij werkt, de camera, het internet ALLES. Je kan het beste iPhone 3GS vs HTC HD2 bekijken, dan zie je dan verschillen: YouTube - iphone 3g s vs htc hd2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-12-09, 21:52
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

@ XanderSnelder

Als je de iPhone gewend zijt kun je geen andere meer gewoon worden.
Heb de HD2 weg gedaan en heb nu de 3Gs 32Gb en is gewoon rasend snel
  #43  
Oud 28-12-09, 21:54
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

die geeft idd een mooi realistisch beeld weer van hoe de apperaten in de praktijk ook werken .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #44  
Oud 29-12-09, 10:14
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Heb een vraagje, mijn zusje heeft nu de HTC HD 2, en inderdaad, het is daar allemaal even zoeken zeg..
Maar ik vraag me af hoe je daarop 3G kan uitzetten, of dat er in elk geval geen internetverbinding plaats kan vinden, of dataroaming uitzetten? Zit dat daar ook op..onoverzichtelijk een beetje die HTC HD 2.

Verder lukt het me niet om op Wi-Fi te komen, hij zegt dat hij verbonden is met mijn router, staat ook een vinkje dat hij verbonden is, maar als ik dan wil internetten gebeurd er niks? Weet 1 van jullie dat die een HTC HD 2 hebben of hadden?
  #45  
Oud 29-12-09, 10:18
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

@ Dejive

bij instellingen kun je de 3G uitzetten maar deze springt automatisch terug aan wanneer de HD2 update doet van het weer/mail enzo.
Daarom moet je uitkijken dat je geen dure gsm rekening krijgt hé.

Groetjes
  #46  
Oud 29-12-09, 10:38
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Dank je voor je reactie, maar het heet daar geen 3G toch?
  #47  
Oud 29-12-09, 10:40
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

@ Dejive

Nee ik dacht dataverbindingen.
Heb hem 2 dagen gehad om tr te gaan naar een iPhone.

Groetjes
  #48  
Oud 29-12-09, 10:54
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Ik heb op de HD2 in bijv. het weer de updatefunctie op handmatig gezet, check ook even andere progjes. Het is een kleine moeite om even handmatig te updaten. Daarna moet je vaak de dataverbinding weer handmatig uitzetten, een grote tekortkoming van het toestel c.q. van wm6.5
  #49  
Oud 30-12-09, 10:36
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Heb al wat gevonden..er moet een programmaatje gedownload worden en geinstalleerd..het heet: nodata.
Daarmee kun je dan GPRS etc. uitzetten, want mijn zusje haar internetverbinding liep nog niet, dus elke keer als ze op internet zat ging dat uiteraard geld kosten, alleen het updaten van het weer etc. kost uiteraard al internet..irritant dat je niet ff dataroaming ofzo erop kunt uitzetten..omslachtig gedoe..leuke telefoon hoor, maar zoals al zovaak gezegd, gebruiksvriendelijkheid is bij Apple vele malen beter dan Windows Mobile.
  #50  
Oud 31-12-09, 17:43
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

argh. Om ook maar in de discussie te vallen en hier mooie meningen te lezen waren(geen fanboys die alles meteen afkraken)...

Ik heb een iPhone 3GS van 32gb, en ben er echt dol op. Maar ik was vandaag in de media markt en heb lopen prutsen met de HD2.

Ik vond het scherm, de kleuren en de resolutie echt top.
Touchflo 3d vind ik ook vele malen mooier dan de iphone menu, hoewel bij de iphone alles gewoon zo simpel gaat en soepel.
Windows Mobile heeft het voordeel dat "SkyFire" browser erop werkt.

Maar ik heb vroeger een htc touch diamond gehad, en ik kon hem soms in de sloot gooien, omdat ik elke dag hem zo ongeveer 2 keer moest rebooten. Bij mijn iphone is dat eens per week/2 weken ongeveer.

Ook geluid en muziek vind ik belangrijker, maar heb geen idee bij welk toestel dit beter is.

Wat weer een groot voordeel aan de iphone is, zijn alle games die erop staan, alle apps die ervoor zijn, en de simpelheid en soepelheid.

Ik wil altijd de beste telefoon hebben als hobby. De specs maken mij niks, het gaat om wat hij in praktijk allemaal kan.

De iphone heeft ook heerlijke programma's zoals de N64, snes, gba, psx emulators.
Ook programmas zoals shazam, telegraaf, face melter, tv gids, layar(augmented reality), decibel meter, Car finder(augmented reality) en jibbigo.
Ook weet ik geen eens of er fatsoenlijk werkende spraakherkenning is voor de HD2...

Batterij leven maakt me ook veel uit. Als de HD2 dit veel beter heeft, is dit een groot voordeel in de keuze.

Ik ben echt zwaar aan het twijfelen. Want voor mij is het een echte moeilijke keuze.

Wat commentaar hierop zou welkom zijn
  #51  
Oud 31-12-09, 18:25
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Wink

-Voor Gamen moet je tot nu toe bij de iPhone wezen.
-Mijn iPhone (springboard) heeft om de zoveel tijd ook een vastloper. Scheelt in mijn geval niet veel ivm mijn HD2 en Pro2.
-Spraakherkenning gebruik ik op geen enkel toestel van mij.
-Bij de iPhone gaat de batterij voor je gevoel zowieso sneller leeg omdat je door al die apps en games er vaker mee speelt. Voor WM zijn er ook zat apps te vinden (zoals Shazam) alleen niet in zo'n hoeveelheid als bij de appstore. Misschien maar goed ook want voor sommigen is het aanbod in de appstore iets teveel van het goede.
In een pers. test gaat de batterij van de HD2 standaard langer mee. Dan heb ik op beide toestellen alles uit staan. Dus exchange, push not, Wi-Fi en BT. GSM/UMTS ontvangst vind ik pers op de HD2 ook beter (KPN/Telfort).
-Kwa hardware is de HD2 stukken beter alleen heeft de iPhone een groot bedieningsgemak, talloze (zinloze) apps/games en een Hype aura om zich heen.
-Aangezien jij de Diamond heb gehad die bekend stond om de soft resetjes dan is de HD2 een flinke stap vooruit (Vond dat al bij de D2 ivm de D1). Toestel is snel. Wacht eigenlijk op een toestel met de looks en specs van de HD2 maar dan met android erop.
-Kwa bediening is het wel een toestel in de cat "baksteen". Je bediend hem niet zo makkelijk met een hand (of je moet grote kolenschoppen hebben).
-Het scherm vd HD2 is prachtig ivm die van de iPhone. Vooral met het bekijken van internet pagina's, foto's, films enz.

Uiteraard is dit hierboven mijn pers mening en wil je gewoon een simpel, hip en makkelijk (speel)toestel hebben dan moet je gewoon de iPhone 3GS houden.


  #52  
Oud 05-01-10, 18:25
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
-Voor Gamen moet je tot nu toe bij de iPhone wezen.
-Mijn iPhone (springboard) heeft om de zoveel tijd ook een vastloper. Scheelt in mijn geval niet veel ivm mijn HD2 en Pro2.
-Spraakherkenning gebruik ik op geen enkel toestel van mij.
-Bij de iPhone gaat de batterij voor je gevoel zowieso sneller leeg omdat je door al die apps en games er vaker mee speelt. Voor WM zijn er ook zat apps te vinden (zoals Shazam) alleen niet in zo'n hoeveelheid als bij de appstore. Misschien maar goed ook want voor sommigen is het aanbod in de appstore iets teveel van het goede.
In een pers. test gaat de batterij van de HD2 standaard langer mee. Dan heb ik op beide toestellen alles uit staan. Dus exchange, push not, Wi-Fi en BT. GSM/UMTS ontvangst vind ik pers op de HD2 ook beter (KPN/Telfort).
-Kwa hardware is de HD2 stukken beter alleen heeft de iPhone een groot bedieningsgemak, talloze (zinloze) apps/games en een Hype aura om zich heen.
-Aangezien jij de Diamond heb gehad die bekend stond om de soft resetjes dan is de HD2 een flinke stap vooruit (Vond dat al bij de D2 ivm de D1). Toestel is snel. Wacht eigenlijk op een toestel met de looks en specs van de HD2 maar dan met android erop.
-Kwa bediening is het wel een toestel in de cat "baksteen". Je bediend hem niet zo makkelijk met een hand (of je moet grote kolenschoppen hebben).
-Het scherm vd HD2 is prachtig ivm die van de iPhone. Vooral met het bekijken van internet pagina's, foto's, films enz.

Uiteraard is dit hierboven mijn pers mening en wil je gewoon een simpel, hip en makkelijk (speel)toestel hebben dan moet je gewoon de iPhone 3GS houden.


Thnx voor het opsommen!
  #53  
Oud 30-01-10, 00:44
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Heb de HD2 nu na 2jaar iPhone, supertoestel, mn iPhone weg voor de HD2, geen spijt van!
En dat scherm
  #54  
Oud 30-01-10, 19:44
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Hoe is de navigatie eigenlijk van de HD2? Kun je tomtom met rijstrook info krijgen hiervoor? En hoe is gps ontvangst?
  #55  
Oud 20-02-10, 12:41
interinfo interinfo is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Kan je opnemen van de FM radio met de Hd2 ?

Het strafste vind ik wel dat de Iphone geen radio heeft..
  #56  
Oud 21-02-10, 02:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interinfo Bekijk bericht
Kan je opnemen van de FM radio met de Hd2 ?

Het strafste vind ik wel dat de Iphone geen radio heeft..
Da vind ik op zich niet belangrijk.
Ik erger mij meer aan er geene flashplayer op zit en je geen aflever rapporten krijgt als je een berichtje hebt gestuurd.
Ik weet graag of m'n berichtje is afgeleverd of niet.
Het gebeurt wel al eens ik dringend een berichtje stuur en een snel antwoord terug verwacht maarja, ik weet nooit of mijn bericht meteen is afgeleverd met de iphone,heel jammer maar ook geen reden om een ander toestel te gaan kopen.
Als het mij dan toch te lang duurt dan bel ik al wil ik dat vermijden omdat je de smsen bij wijze van spreken gratis hebt natuurlijk .
  #57  
Oud 21-02-10, 12:36
peerke2's schermafbeelding
peerke2 peerke2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 79
Standaard

Ik heb net me HD2 weg gedaan.

Eerlijk is eerlijk het is een mooie telefoon.Werkt fijn maar naar mijn mening zijn er te veel minpunten:

Accu snel leeg
Windows mobile blijft crashen
Toch erg groot
Scherm is erg zwak
Is niet goed gemonteerd in de fabriek (is met 99% van de HD2's) , het scherm enzo zit niet recht in de telefoon.
__________________
-=*Peerke2*=- Phone: 3Gs 16G Firmware: 05.12.01 Versie: 3.1.3 Jailbreak: Spirit
  #58  
Oud 21-02-10, 13:23
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerke2 Bekijk bericht
Ik heb net me HD2 weg gedaan.

Eerlijk is eerlijk het is een mooie telefoon.Werkt fijn maar naar mijn mening zijn er te veel minpunten:

Accu snel leeg
Windows mobile blijft crashen
Toch erg groot
Scherm is erg zwak
Is niet goed gemonteerd in de fabriek (is met 99% van de HD2's) , het scherm enzo zit niet recht in de telefoon.
Heb de mijne ook weggedaan..
Voor maar 1reden: is tegroot voor mij!

Accu was bij mij evenveel als op de iPhone,dus een dag en half-2 dagen
Hou wel rekening dat zo een 4,3" scherm nogal energie vreet, dus eigenlijk was dat zo slecht niet!

Voor rest echt een heel goed toestel, winmo crashte bij mij helemaal niet..
En ik persoonlijk vond het wel mooi in en elkaar steken
  #59  
Oud 21-02-10, 14:58
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerke2 Bekijk bericht
Ik heb net me HD2 weg gedaan.

Eerlijk is eerlijk het is een mooie telefoon.Werkt fijn maar naar mijn mening zijn er te veel minpunten:

Accu snel leeg
Windows mobile blijft crashen
Toch erg groot
Scherm is erg zwak
Is niet goed gemonteerd in de fabriek (is met 99% van de HD2's) , het scherm enzo zit niet recht in de telefoon.
Ik was van een 3Gs naar een HD2 en ben na een maand weer terug bij de 3Gs.
Mooie toestel die HD2 maar ik persoonlijk prefereer toch het gebruikersgemak van de iPhone. En ik miste mijn app's.
Bij mij het probleem steeds het smsen op de HD2, ondanks de fix die ik erop had gezet en de nieuwe ROM bleef ik klachten krijgen van vrienden die mijn smsjes niet ontvingen. En dan na een dag ofzo ontving men ineens tig smsjes.
Daarnaast bleef ik een probleem houden met de verbinding naar mijn mailboxen, bleef om een wachtwoord voor inkomende mail vragen.
Nu weer terug bij mijn oude vertrouwde iPhone en ik heb er geen moment spijt van!!
  #60  
Oud 23-02-10, 22:36
eddiemen eddiemen is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: In een huis.
Berichten: 207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Hoe is de navigatie eigenlijk van de HD2? Kun je tomtom met rijstrook info krijgen hiervoor? En hoe is gps ontvangst?

Ik zelf heb sygic mobile maps er op met rijstrook info, en de gps ontvangst... tja bij mij thuis.....vollebak!! en dat doet de iphone hem niet na.
Maar ook voor mij geld het winmo verhaal, kan er niet aan wennen!.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Htc desire apotheosis iPhone algemeen 65 18-07-10 00:42
Meerkamp Nokia N900, Blackberry Storm 2 en HTC HD2 JW75 iPhone algemeen 4 10-03-10 22:13
HTC Touch HD iGregor iPhone algemeen 52 01-12-09 20:20
HTC Guest-201207071607 iPhone algemeen 11 04-02-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.