Hoi mensen,
ondanks dat ik niet nieuw ben op
iPhoneclub heb ik nooit de moeite genomen om een account aan te maken aangezien ik (bijna) alles heb kunnen met de zoekfunctie danwel google.
Ik heb nu sinds ruim een week de iPhone 4 16gb. Echter viel mij meteen al op dat ik gerammel hoorde bij het neerleggen van de telefoon. Na wat uitgebreider onderzoek kwam ik erachter dat er achter de camera iets los zit. Als ik met mijn vinger op de achterkant van de iPhone tik (in de buurt van de camera) hoor ik iets rammelen. Zodra ik mijn vinger op de camera houd en tik dan hoor ik geen gerammel. Naja oke kan gebeuren na een 10tal telefoontjes met
t-mobile
vandaag een nieuwe iPhone 4 gekregen en jahoor!! precies hetzelfde gerammel bij de camera.
Ik heb nergens wat kunnen vinden hierover en ben benieuwd of dit nu gewoon bad luck is (al betwijfel ik dit!) of dat er meerdere mensen last hebben van gerammel achter de camera.
Ik zelf dacht eerst aan het los zittende schroefje in de behuizing (
Los schroefje in behuizing iPhone 4 - iPhone - iPhoneclub.nl) maar dat verklaard niet waarom het gerammel stopt zodra ik de camera vast heb.
Ik hoor graag of meerdere mensen dit probleem ondervinden.
Groeten Koen