iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een leuk idee om hier een overzicht te maken van 'nieuwtjes' die men heeft gevonden bij het gebruiken van iOs 4.2. Ik zal zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt?
Misschien een leuk idee om hier een overzicht te maken van 'nieuwtjes' die men heeft gevonden bij het gebruiken van iOs 4.2.
Ik zal zelf beginnen. Mij is het volgende opgevallen: - nieuw icoontje Dictafone - 17(!) nieuwe sms-tonen (al zijn ze wat aan de lange kant, vind ik persoonlijk) - ieder contactpersoon kan je een eigen sms-toon geven - in de agenda app, is er een nieuw icoontje bij verjaardagen van contactpersonen - mogelijkheid om te printen - wanneer je naar een foto of een website gaat, zie je de mogelijkheid om te printen. Werkt helaas nog niet op mijn printer. - je kan je lettertype wijzigen voor notities - percentages bij youtube ipv sterren Laatst gewijzigd door martijnvw82; 03-11-10 om 08:19. Reden: toevoeging |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zit dat aanpassen van je auto correctie woordenboek er ook in??
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-11-10 om 18:30. |
|
||||
|
||||
4.2 is toch alleen voor ontwikkelaars?
Die volgens hun NDA er (nog) niets over mogen vertellen?
|
|||
|
|||
Je kan de auto-correctie aan en uit zetten, maar dit is volgens mij niet wat je bedoelt. Ik zie geen mogelijkheid om handmatig woorden toe te voegen. Maar als je een woord een aantal keren hebt gebruikt, voegt hij dit van zelf toe aan je auto correctie woordenboek.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvorens deze te installeren, dien je eerst iTunes 10.1 beta te installeren. Laatst gewijzigd door XIII; 02-11-10 om 21:31. Reden: Link naar iOS 4.2 GM verwijderd |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo als dit dus:
|
|
|||
|
|||
Helaas, deze optie zit er niet. Althans niet bij mij
|
|
|||
|
|||
Helaas lijkt de tethering optie juist weer te zijn verdwenen
Met Vodafone en 4.1 GM kon je dit netjes instellingen onder Instellingen -> Algemeen ->Netwerk -> Mobiel datanetwerk -> APN settings onder Tethering invullen en je kreeg de schakelaar. Iemand een oplossing hiervoor, want met mijn 3G vindt ik misschien de veranderingen van 4.2 niet opwegen tegen het verliezen van deze functie... Laatst gewijzigd door michaelvdvaart; 02-11-10 om 20:11. |
|
||||
|
||||
1. Is de wintertijdbug bij repeterende alarmen nu opgelost?
2. Is het adresboek van een gelockte iPhone nu wel veilig? 3. Wat is het versienummer van de (nieuwe?) baseband? |
|
||||
|
||||
Je kan nu ook het volume regelen vanuit de multitask bar. De 'slider' verschijnt als je helemaal naar links swipet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Edit: ah, je moet gewoon 2x swipen: de 1e keer krijg je de controls zoals we die gewend zijn sinds 4.0 maar de 2e swipe levert je de volume control op. Handig? Totaal niet, die knoppen aan de zijkant zijn veel makkelijker. Had er dan een voortgangsbalkje van gemaakt zodat je door een nummer kunt scrollen. Dat kun je namelijk alleen in de iPod applicatie. Volume wijzigen kan op diverse manieren (headset, knopjes, iPod app, lock screen). Voor wie het zich niet kan inbeelden is de volgende link handig (weliswaar Italiaans maar daar heb je Google Translate voor en je kunt ook gewoon plaatjes kijken ): http://apple.hdblog.it/2010/11/02/ap...aggiornamento/ Laatst gewijzigd door ppl; 02-11-10 om 21:18. |
|
||||
|
||||
Ben ook wel benieuwd naar de 17 (!!!!) nieuwe sms geluidjes....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verwacht er maar niet te veel van |
|
|||
|
|||
Standaard batterij percentage op iPhone 3G
Edit er werd gevraagd om baseband : 05.15.04 Laatst gewijzigd door Need-iPhone; 02-11-10 om 23:35. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en gaat het lukken om de baseband 05.14.02
om die simvrij te krijgen? met de 4.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
Welke compensatie deal hebben jullie ? | unox | Odido (T-Mobile) | 118 | 06-04-09 18:56 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|