iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar ik persoonlijk op had gehoopt dat de brightness slider die nu wel op de ipad in de appswitcher balk beschikbaar is, niet op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Brightness slider
Waar ik persoonlijk op had gehoopt dat de brightness slider die nu wel op de ipad in de appswitcher balk beschikbaar is, niet op de iphone te vinden is... heel erg jammer
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er al gezegt dat er de roatie knop op de IPhone 4 erbij gekomen is (zelfde handeling als e IPad) 2x op homebuttum klikken naar links sweepen en dan de rondje met slotje aan tikken.
|
|
||||
|
||||
Dat is toch al sinds 4.0 zo?
|
|||
|
|||
Is dat zo? Ow sorry dan heb sinds donderdag een IPad erbij gekocht en zit nu wat te spelen tussen IPhone 4 en IPad dacht dus een nieuwtje te hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat je niet leiden door je emotie joh, die sms-tonen zijn veel te lang en je mist er niets aan. Apple zal het vast uit voorzorg gedaan hebben, ze moeten wel anders krijg jij een te trage 3G wat je ook niet wilt. Ga gewoon voor de iP4 of wacht nog effe en ga voor de vernieuwde in de zomer van 2011, je zult er geen spijt van krijgen dunkt me. Succes mvg Laatst gewijzigd door PrittStift; 28-11-10 om 14:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand mij vertellen waar ik de print functie kan vinden / instellen. Ook het extra icoontje voor verjaardagen kan ik niet vinden in Agenda. Hoe zit het met de functie: Locate your Iphone ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
Welke compensatie deal hebben jullie ? | unox | Odido (T-Mobile) | 118 | 06-04-09 18:56 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|