iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Preview van de nieuwe sms-tones: Listen to the new iPhone SMS tones added to iOS 4.2 beta 3 | iPhoneRoot.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Werkt tethering nog met OS 4.2?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik toch een iPod heb hoef ik me geen zorgen te maken over de baseband
Was 4.2GM al te jailbreaken dan? .Jeroen |
|
|||
|
|||
Ik heb iOS 4.2 op m'n iPhone 3GS gezet, maar ik kan geen nieuwe sms tonen ontdekken, of is dat alleen voor de nieuwe iPhone 4 ????
|
|
|||
|
|||
IOS 4.2?
De GM versie waarschijnlijk Zelf nog niet geprobeerd aangezien ik een iPod heb... |
|
|||
|
|||
Strax iOS 4.2.1 installeren en als ik iets nieuws vind, meld ik het wel even
|
|
||||
|
||||
Ik heb vanochtend 4.2.1 geïnstalleerd, ik zie niet direct veel veranderingen.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen nieuwe sms-tonen te vinden.. iPhone 3G, 4.2.1(8C148) base; 05.15.04
|
|
|||
|
|||
Hier op mijn iPhone 4 wel die nieuwe tones.
|
|
|||
|
|||
SMS tones
Citaat:
Waardeloos als ze nieuwe features alleen voor de iPhone 4 vrijgeven!!! Als dat zo doorgaat, misschien toch maar eens gaan nadenken over een Android toestel! |
|
|||
|
|||
Op de 4 wel en op de 3G niet, heb het zojuist getest met beide toestellen hier.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Kortom, ondanks ontbrekende features op oude devices is de ondersteuning van de iPhone nog altijd de beste wat betreft smartphones. Hoe gek dat ook moge klinken. |
|
|||
|
|||
ik heb geen nieuwe sms tones op mijn 3GS
|
|
|||
|
|||
ik heb iphone 3Gs 16Gb wit en ik kan nergens in mn iphone die nieuwe sms tonen vinden!
als iemand deze wel op een 3Gs heeft zeg het dan plz even. Laatst gewijzigd door King1987; 22-11-10 om 22:05. Reden: netjes blijven aub;) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat nu ieder het hier vragen/melden dat ze op zijn 3G(S) niet te vinden zijn? Dat 'klopt' want het is kennelijk alleen voor de 4. Wat je daar van vind is een ander verhaal
Om maar een voorbeeld te geven, volgens mij was mijn iPhone 4 update iets van 600+ MB terwijl die voor de 3G iets van 300+ MB was. |
|
|||
|
|||
:(
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat verschil van 300 MB zijn natuurlijk niet alleen maar graphics. Verder zou ik het persoonlijk niet erg vinden als die tones er niet bij zaten bij mij, vind ze echt veel te lang en (dus) irritant
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha ruilen van iphone dan maar ;p Laatst gewijzigd door King1987; 22-11-10 om 22:14. Reden: edit knop gebruiken aub. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
Welke compensatie deal hebben jullie ? | unox | Odido (T-Mobile) | 118 | 06-04-09 18:56 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|