//

iPhone 4 kopen? 2e hands of nieuw? SimOnly of Prepaid blijven?

iPhone 4 kopen? 2e hands of nieuw? SimOnly of Prepaid blijven? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit te twijfelen om een iPhone 4 te gaan kopen, maar weet nog niet of ik deze tweedehands of nieuw moet kopen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-12, 15:44
Laurens22 Laurens22 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 10
Standaard iPhone 4 kopen? 2e hands of nieuw? SimOnly of Prepaid blijven?

Hoi,

Ik zit te twijfelen om een iPhone 4 te gaan kopen, maar weet nog niet of ik deze tweedehands of nieuw moet kopen. Ik vind het zulke mooie dingen. Daarnaast weet ik nog niet of ik een Sim Only met een beetje internet (100MB) ga kopen (is dat te doen trouwens) of gewoon prepaid blijf bij Hi. Overal waar ik kom is toch Wi-Fi dus heb eigenlijk geen internet nodig. Die paar uurtjes zonder bij het uitgaan kan ik wel missen, dan met je telefoon klooien is ook niet zo gezellig voor de anderen

Dus kunnen jullie mij aanraden om een iPhone4 te kopen? Ik heb zeker wel meer dan 8GB nodig, dus 16GB denk en dat ik dan tweedehands moet gaan zoeken.

Is het te doen zonder internet? Met prepaid waar ik nu bij Hi zit kan ik toch 100 smsjes via Internet sturen en bellen doe ik toch niet vaak. Daarnaast diensten zoals Whatsapp zal ik dan wel aan beginnen maar dat kan toch ook allemaal makkelijk via Wi-Fi?

Ik heb geen zin om bij Hi te blijven met abbo, omdat de toestellease gewoon oplichterlij is. Mijn centen krijgen ze niet zo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e hands iPhone 4 kopen Jilis95 iPhone algemeen 24 15-09-12 23:41
2e hands iPhone kopen zonder bon ravinja Koopinformatie Nederland 2 07-08-12 21:49
iPhone 2e hands kopen veilig? joyce100 iPhone algemeen 18 22-02-12 17:37
Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 Joskhuu iPhone algemeen 8 15-02-11 09:01
iphone 3G! kopen nieuw prepaid hoe duur? help me NoWayOut Chat en geruchten 11 09-08-09 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.