iPhone 5s België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, De Mobistar centers weten al wanneer de iPhone 5S in België beschikbaar zal zijn maar willen het niet vrijgeven omdat het via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s België
Hallo iedereen,
De Mobistar centers weten al wanneer de iPhone 5S in België beschikbaar zal zijn maar willen het niet vrijgeven omdat het via de media moet gebeuren, heeft iemand soms een kennis die in zo een center werkt en het zo misschien te weten kan komen? Het enige wat ze willen vrijgeven is dat je ook in België geen pre-order zal kunnen plaatsen of hem reserveren. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar centers weet niet meer dan ons, mobistar zelf weet het nog niet eens volgens mij. Wat is jou bron? Een lokale mobistar shop? Want die kunnen u vanalles wijsmaken. |
|
|||
|
|||
Mensen die voor mobistar winkel (in ne shop) die weten de balle .
Mobistar zelf zal wel weten wanneer ze de lading iphones gaan ontvangen. |
|
|||
|
|||
Ik zou toch ook wel eens duidelijkheid willen krijgen...
|
|
||||
|
||||
Iemand die ondertussen al iets meer weet van Mobistar? Vorige jaar ging dit veel vlugger dan nu. Ondertussen is de inschrijvingspagina aangepast:https://www.mobistar.be/nl/aanbod/in...-nieuwe-iPhone
Eerst stond er een afbeelding van de 5s en 5c. Nu enkel Apple logo :-/ |
|
|||
|
|||
Vrees het eind oktober zal worden aangezien ze nu nog altijd nikske laten weten hebben.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wordt het volgende vermeld: "Belgium too is likely to be in the next wave of countries to get the latest iPhone iterations, with third-placed operator Mobistar promising the devices are on the way and asking consumers to register their email addresses to be informed when the handsets arrive." |
|
|||
|
|||
Op 28 september zou de nieuwste versie van de iPhone eindelijk in de Belgische rekken liggen.
Bron : Camera iPhone 5s getest: botsende borsten en vlammende wagens (video) | Clint |
|
|||
|
|||
Hmmm... ik reken er toch niet echt op dat ze hier vrijdag in de rekken zullen liggen zonder iets van aankondiging
|
|
|||
|
|||
De 28ste september is volgens mijn bescheiden arbeidersmening nog steeds zaterdag!
|
|
|||
|
|||
Ik zie het toch niet gebeuren dat de iPhone deze week beschikbaar is in België. Er is geen enkele aankondiging geweest van zowel Apple als Mobistar. En ik denk dat zeker Mobistar wel op voorhand iets zou laten weten. Ik hoop natuurlijk dat hij zo vroeg mogelijk komt dus deze week zou mooi zijn. Maar vrees er toch voor.
|
|
|||
|
|||
Nee, mobistar laat eerst de mensen iets weten via email waar ze hun toestel en dergelijke meer die ze willen hebben kunnen aanduiden of mss naar de shop kunnen gaan vanaf die of die dag. De week nadien of binnen de 2 weken dan ist zover.
Zolang mobistar nikske laat weten is de kans nihil de 5S hier opeens uit het niets zal verschijnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus alles kan wat betreft de 5s. Alee ja ik heb hem reeds vanuit Duitsland en heb van alle problemen die gemeld zijn van dit toestel, nog maar weinig last gehad. Niet meer last dan dat ik had met de iphone 5. |
|
||||
|
||||
25 oktober is i-Day...
|
|||
|
|||
wat zijn de beste plaatsen in/rond brussel om de iphone 5s te gaan afhalen of te bestellen ?
|
|
|||
|
|||
Mobistar center
|
|
|||
|
|||
Kan je dan pre-orderen op de website van Mobistar of in de Mobistar Center zelf?
Het is de eerste keer dat ik een iPhone zal kopen, maar ik weet ook niet waar je het snelst kunt krijgen, Mobistar of Apple.be ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben gisterenavond langs geweest bij de 2 Mobistar winkels en de 2 Telenet winkels in Hasselt. Daar vertelden ze mij dat er geen vooraf bestelling zal zijn.
Aanschuiven op de lanceringsdag dus.
|
|||
|
|||
Antwoord van Lab9
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s in België | CptYanni | Koopinformatie België | 291 | 14-12-11 10:43 |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
|
|