iPhone 5s België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door elfjuh Zou je kunnen laten weten of je hem binnen twee dagen ook effectief krijgt? =) Raar dat premium resellers dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb deze morgen een mailtje gehad dat mijn bestelling klaar gemaakt wordt en dat ik nog een link ga krijgen om men zending te volgen. Alee morgen om 7u uit mijn bedke dus . Hopelijk wordt de postbode niet overvallen . |
|
|||
|
|||
Heb dan ook maar mijn bestelling bij Switch ongedaan gemaakt, en heb een bestelling geplaatst bij Mobistar. Ondertussen ook al een mailtje gekregen dat de bestelling wordt klaargemaakt. Dus hopelijk heb ik 'em morgen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens Mobistar komen ze de iPhones leveren met een auto. Toch maar vanaf 8u de wacht houden aan de deur . |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan heb je hem ongeveer na 3 weken... + je geniet van de Apple service... Geen gebiegel...Bij problemen wordt de iPhone gewoon opgehaald en staat er na 2 dagen een nieuwe voor de deur...(meestal...) Koop je de iPhone bij een provider of in een winkel dan moet je altijd via de provider of winkel passeren...Met weken vertraging tot gevolg...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij elk product van Apple heb je recht op een bepaalde termijn van garantie, maakt niet uit waar gekocht... Uiteraard, wanneer die periode vervalt moet je via jouw winkel gaan waar je hem gekocht hebt. |
|
||||
|
||||
gravis.de...juist...
en niet .be... |
|
|||
|
|||
Terug witte en gouden modellen beschikbaar op de website van mobistar
|
|
|||
|
|||
Als je de 5S gepreordered hebt in een mobistar center en er is stock in de onlineshop, dan lijkt het me toch logisch dat ze die verkopen aan de mensen die gepreordered hebben? Waarom doen ze dit niet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik zou zeker mobistar webshop in de gaten houden, ze hebben de zilver ruim op stock, en zojuist is ook de gold 64gb op stock. |
|
|||
|
|||
Mijne 5s goud 32gb is ook geleverd alleen lig ik in het ziekenhuis dus is het geen speeltijd voormij met mijn nieuwe iphone :'(.
|
|
|||
|
|||
Nog ergens een 16 Gb spacegrey te krijgen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is een herstel dat maar blijft aanslepen :'(. Het is begin dit jaar echt de top geweest (hersentrombose) en sindsdien is het niet meer gestopt :'(. Heb al wat meegemaakt op men 36 jarige leeftijd :'(.
|
|
|||
|
|||
Er is weer volop voorraad in de Mobistar webshop!
|
|
|||
|
|||
Waar maak ik vrijdag het meeste kans op een 5s 32gb zilver? Er is nu wel voorraad in de webshop van Mobistar maar ik ben nooit thuis als BPost langskomt... en al helemaal niet tijdens de openingsuren van het postkantoor?
Jonas
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s in België | CptYanni | Koopinformatie België | 291 | 14-12-11 10:43 |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
|
|