iPhone 5s België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door chonazz Waar maak ik vrijdag het meeste kans op een 5s 32gb zilver? Er is nu wel voorraad in de webshop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar centers bellen. Vanwat ik vernam van hen zouden ze iedere week een levering gaan krijgen alleen wisten ze niet op voorhand om hoeveel toestellen etc het zouden gaan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand zijn factuur al ontvangen van de online bestelling bij Mobistar?
Ik niet en heb er net voor gebeld en ze vinden het order niet terug. Schitterend!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dinsdag Iphone binnengekomen en donderdag 1ste factuur in de bus en 2de factuur deze woensdag ontvangen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit hier dus met een iPhone dat niks waard is! Had het beter nooit gedaan en via de Apple store besteld. |
|
|||
|
|||
@Ivanhoeke: mijn iPhone werd 30 oktober geleverd, en de factuur zat gisteren in de bus...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik heb ze nodig voor de verzekering op de iPhone af te sluiten. De verzekering wilt dit zolang niet doen. |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee wanneer Mobistar terug leveringen binnenkrijgt? Waarschijnlijk niet want ze weten het zelf niet...
|
|
|||
|
|||
Hoe lang hebben jullie moeten wachten via de webshop van Mobistar?
(Betaling tov Levering) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt online shop nog volop vooraad. Daarnet gebeld en hadden er nog stuk of 20 in stock dus direct een 32gb besteld int grijs. Zou morgen geleverd worden, ben benieuwd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s in België | CptYanni | Koopinformatie België | 291 | 14-12-11 10:43 |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
|
|