iPhone 5s België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jean3x, ik denk dat je wat pessimistisch bent in je opsomming : slechts 2 dagen op voorhand gereserveerd in de plaatselijke mobistar shop, en deze middag telefoon gehad dat ik morgenvroeg mijn zilveren 32GB morgen kan oppikken !
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook pas op 21/10 gereserveerd bij mobistar (online via de link die hier in een ander topic staat), en heb vanmiddag een email gekregen dat ik mijn iphone vanaf morgen kan afhalen.
|
|
|||
|
|||
Telenet en Mobistar nog nikske!
Edit : Nu wel en wordt binnen de 2 werkdagen geleverd staat er door Bpost. Das bij Mobistar en de Gold is in voorraad de 16gb. |
|
|||
|
|||
64GB Space Grey is online al uitverkocht bij Mobistar...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij Telenet hebben ze in de winkels een beperkte voorraad van 16GB en 32GB in zilver en spacegray. Ze nemen geen reservaties aan, dus je moet naar de winkel (en snel) ;-)
De gouden modellen en 64GB-versies zijn niet geleverd. Dus ik denk ook niet dat Mobistar deze zal gehad hebben. Voor deze toestellen is er nog geen leveringsdatum bekend. |
|
||||
|
||||
Ik heb een 32Gb Gold besteld bij Apple ... 2 tot 3 weken leveringstermijn maar ik kan best nog zolang wachten ...
|
|||
|
|||
Ik ben 1maal naar Obherausen geweest (21 sep, dag na de launch) en heb een zilveren 32 kunnen kopen. Daarna via Gravis de gouden 32gb besteld en weekje later lag die thuis ... België gaat zoals altijd TRAAG...
|
|
|||
|
|||
gewoon tijdens de lunchpauze de winkel binnenstappen. Zonder aanschuiven 5s kopen en klaar. #omdathetkan waar doen jullie nu moeilijk over.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mobistar online heeft terug wat voorraad.
|
|
|||
|
|||
mobistar wijnegem shopping.
|
|
|||
|
|||
Jeeha! Via lab 9 mijn spacegrijs 64GB ... er was er 1tje over die niet gereserveerd was, maar dan ook meteen verkocht. Afhankelijk van de winkel waar je gaat hadden ze bepaalde modellen/kleur in voorraad, sterk verschillend van winkel tot winkel. Ik had geluk dat ze net veel orders 64 en spacegrijs hadden...
Ik ben dus onverhoopt bij de gelukkigen! voor het overige overal hetzelfde: levertermijn medio november. (inderdaad gelijk voor gans de wereld!) |
|
|||
|
|||
Zojuist in de mobistar winkel geweest in lommel om een nano sim aan te vragen. de iphones 5s waren goed op voorraad, tenminste ik zag er 2 in 10 min tijd over de toonbank gaan. 1 daarvan was na mijn idee samen met een abonnement en een ander persoon was 100% zeker een koper die de gok nam om gewoon langs te gaan. Hij had geluk want kon volgens mij uit verschillende modellen en kleuren kiezen! ik zelf had het geluk dat ik tegen een iPhone 5s 32 gb silver aan liep in Nederland met een verlenging van mijn abonnement!
|
|
|||
|
|||
Deze morgen in mobistar geraardsbergen zonder probleem een silver 32gb gescoord.
Mijn conclusie : als je een beetje moeite doet/deed heb je er 1, zo acuut is die schaarste nu ook niet. Gelukkig Super toestel (zeker als je van een 3GS komt). Er zijn een paar verschilletjes... |
|
|||
|
|||
Ik zoek de 32GB Gold ergens. Zal een probleem worden vreesk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Switch Wijnegem had gisteren ook nog voorraad maar enkel zilver.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand nog een plaats waar men de 32GB zilver heeft? Switch blijkt enkel de 16GB nog op voorraad te hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s in België | CptYanni | Koopinformatie België | 291 | 14-12-11 10:43 |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
|
|