//

Iphone Extreme / Iphone 2

Iphone Extreme / Iphone 2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple zou klanten de keuze moeten geven tussen 3G of Edge. In the US zal edge toch wel populairder zijn denk ik, helemaal als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26-11-07, 16:46
RobinNL RobinNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Apple zou klanten de keuze moeten geven tussen 3G of Edge.

In the US zal edge toch wel populairder zijn denk ik, helemaal als ik deze prijzen zo hoor. HSDPA is nog 'overkill' zo lijkt het.

Misschien 1 nieuw 3G model tijdens macworld 2008, in januari is dat toch?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 26-11-07, 16:51
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

@TokTok1908 Ja klopt het is een luxe Maar tog zie ik het wel zitten lekker op school nieuws lezen tijdens die saaie lessen van Beritoe.. Maar ik duip af van het onderwerp. Ag 10 euro is ook nog duur voor een abbo waarbij je max 100mb per maand gebruikt ik check nu ff mijn dataverbruik met downloaden en dat is in 3 uur 6Gb..

@RobinNL: Naahhh UMTS ontvanger maakt de iPhone veel te dik... Ik verwacht eerder een 16 GB model

Greetz, Stiruam
  #43  
Oud 26-11-07, 18:11
RobinNL RobinNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
@TokTok1908 Ja klopt het is een luxe Maar tog zie ik het wel zitten lekker op school nieuws lezen tijdens die saaie lessen van Beritoe.. Maar ik duip af van het onderwerp. Ag 10 euro is ook nog duur voor een abbo waarbij je max 100mb per maand gebruikt ik check nu ff mijn dataverbruik met downloaden en dat is in 3 uur 6Gb..

@RobinNL: Naahhh UMTS ontvanger maakt de iPhone veel te dik... Ik verwacht eerder een 16 GB model

Greetz, Stiruam
T-mobile bied een limiet loos abbo aan voor €10 p/maand.
Verder is de reden die jij nu net geeft ook een grote reden voor mij om een iphone te kopen, als ik weg ben heb ik vaak behoefte om even snel me mail te checken of het internet op te gaan. (op school vooral)

Een 16gb model zal zeer welkom zijn wat mij betreft, echter hij moet niet veel duurder worden dan het 8gb model.
  #44  
Oud 26-11-07, 18:25
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ja weet ik er zijn tegenwoordig veel eindeloos abbo's maar dan nog met GPRS lijkt het me vreemd als je meer dan 100 mb haalt aangezien dat alleen geschrikt is om foto's en webpagina's te bekijken niet om iets te downloaden o f om video's te bekijken... Deze webpagina is waarschijnlijk 300kb om te laden dat houd in dat ik deze pagina 333 keer kan laden en dan heb ik me die 100mb gehaald. In andere woorden je betaald dus eigenlijk maar voor 100mb gebruik... de rest gebruik je gewoon niet

Ik denk dat de 16 GB 100 dollar meer zal kosten

Ik denk dat ze max 32 GB doen maar dat zal nog wel ff duren

Laatst gewijzigd door Stiruam; 26-11-07 om 18:27.
  #45  
Oud 26-11-07, 19:33
RobinNL RobinNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

100 dollar kan ik wel mee leven.

Zal wel meteen het eeste model in Nederland worden (mei 2008? hopelijk eerder)
  #46  
Oud 26-11-07, 19:52
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Waarschijnlijk dan een 8 en 16Gb launch in NL ik hoop het echter heb ik al een classic 160 GB op dit moment dus voor muziek heb ik me iPod wel

Echter mischien is Apple wel helemaal niet van plan om een 16GB te lanceren! En melken ze eerst de 8GB uit waardoor sommige mensen de 8Gb weg doen en een nieuwe 16GB kopen das cashen voor Apple
  #47  
Oud 30-11-07, 18:57
unconcerned unconcerned is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinNL Bekijk bericht
T-mobile bied een limiet loos abbo aan voor €10 p/maand.
Verder is de reden die jij nu net geeft ook een grote reden voor mij om een iphone te kopen, als ik weg ben heb ik vaak behoefte om even snel me mail te checken of het internet op te gaan. (op school vooral)

Een 16gb model zal zeer welkom zijn wat mij betreft, echter hij moet niet veel duurder worden dan het 8gb model.


RobinNL T-mobile biedt een limiet"loos" abbo met fair use policy aan.

Deze komt erop neer dat je onberperkt tot een limiet van 1 gig hebt daarna ga je toch echt betalen.

die ene gig is btw ruim voldoende voor het binnenhalen van mail en het surfen op het net

Momenteel is het ook logisch dat er voor het mobiele data verkeer nog geen onbeperkte abbo's zijn. Dit omdat de infrastructuur grotendeels nog vernieuwd moet worden willen ze voorkomen dat het mobiele netwerk overbelast raakt door de datastroom die extra gegenereerd zal worden als elke nederlander met een mobieltje uitzending gemist zit/staat te kijken.
  #48  
Oud 28-02-08, 17:41
SlickAxe SlickAxe is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 55
Standaard

Om nog even terug te komen op mijn post van al lang geleden. Hij lijkt er dan eindelijk toch aan te komen. Mid 2008!

AppleInsider | 3G iPhone to launch mid-year with Infineon chip - report
  #49  
Oud 01-03-08, 00:39
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Als je met je iPhone in de zon loopt, dat je scherm regelt dat je goed kan blijven zien.
Of dat je minder krassen, vingers op het touchsreen hebt.


Evt. meer kleur
het scherm is al krasvrij, heeft al een lightsensording en 16 miljoen kleuren:S wat wil je nog meer....
denk eerder dat we een beter, veeeeeel beter camera nodig hebben
  #50  
Oud 26-03-08, 20:51
Bennoo Bennoo is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Wijchen
Berichten: 37
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bennoo
Standaard

Weet iemand wanneer hij uit gaat komen en hoeveel hij in amerika gaat kosten.?
__________________
Heeft US iPhone 8GB !
  #51  
Oud 28-03-08, 09:07
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

23 juni 2008 in een Albert Hein in Valkenswaard. Rond 11.00u zou de officiële aankondiging zijn. Be there or be square!

Met andere woorden: neen...
  #52  
Oud 28-03-08, 14:49
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
23 juni 2008 in een Albert Hein in Valkenswaard. Rond 11.00u zou de officiële aankondiging zijn. Be there or be square!

Das gunstig, daar woon ik in de buurt
  #53  
Oud 29-03-08, 11:13
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

De naam lijkt me vrij logisch, apple kennende

iphone 2g (of 2th gen dus)

Maar: dat zal nog wel even duren, de iphone is nog lang niet overal uit, en sdk is pas net in beta...
  #54  
Oud 29-03-08, 11:29
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
23 juni 2008 in een Albert Hein in Valkenswaard. Rond 11.00u zou de officiële aankondiging zijn. Be there or be square!

Met andere woorden: neen...
Kondigen ze zeker een nieuwe smurfenactie aan of ook een AH muismat

hint1: speciaal voor nederland aangepast
hint2: draadloos en nog nooit eerder in deze vorm verkocht
hint3: het maakt makkelijker om ons te bellen

oftewel smurfen met een bordje in hun hand met het telefoonnummer van de AH
  #55  
Oud 31-03-08, 00:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Toch wel apart dat Apple de iPhone een " Internet communication device noemt " en het op dat vlak ook revolutionair is......

Maar toch heeft het GPRS.........lol
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #56  
Oud 31-03-08, 07:28
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
There's been so much talk about the possibility of the "3G" iPhone, it can be hard to keep up with all the rumors. First of all, "3G" technology promises broadband-like speeds over wireless cellular networks. At present, the iPhone only offers 2.5G (EDGE) speeds, which means your web pages and email download at relatively slower speeds.

It's been no secret that the iPhone will eventually adopt 3G technology. When Steve Jobs first introduced the iPhone in January 2007, he specifically said (video clip) that Apple plans on making "3G phones and all sorts of amazing things in the future". The major issue that prevented Apple from incorporating 3G into the first iPhone was excessive power consumption from 3G chipsets:
We cared a lot about battery life and we cared a lot about physical size. Down the road, I'm sure some of those tradeoffs will become more favorable towards 3G but as of now we think we made a pretty good doggone decision.


Some newly announced 3G chipsets promise to address these power issues and AT&T's CEO has even said outright that the 3G iPhone is coming in 2008.

When is it coming?

The earliest evidence of the 3G iPhone came from Goldman Sachs Analysts who predicted that the iPhone would see two updates in 2008. The first minor update was predicted to be a Flash memory upgrade in the 1st half of the year. This came true in February with the release of the 16GB iPhone.

The second revision was described as "major" and was predicted to include 3G, possibly a different look, and arrive in the 2nd half of 2008. A number of reports this week appears to confirm this prediction. Hon Hai has reportedly won the contract to build Apple's next iPhone and Bank of America sources suggest that the 3G iPhone will begin limited production in May with a ramp up in June. Spanish paper Cinco Dias suggests that the 3G iPhone could debut in the Spanish market as early as May.

Finally, there was news this week that Apple has acquired trademark rights to use the name "iPhone" in Japan -- a country that interestingly has a 3G network but no EDGE network.

What do I do now?

A June release for the next iPhone falls conveniently close to Apple's Worldwide Developer's Conference which takes place from June 9-13th this year. It's possible that Apple will replace the existing iPhone with the 3G version, but it's also conceivable that the 3G version will be a high-end model, leaving the existing 2.5G iPhone in place at a cheaper price point.

Due to the mounting evidence for the 3G iPhone, we've updated our Buyers Guide to recommend against buying an iPhone at this time unless you absolutely need it. Obviously, individual circumstances may vary, but if you are an average consumer looking for the best value for the money, we recommend waiting, but understand the new version could still be (at least) 3 months off.
Bron: MacRumors
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #57  
Oud 31-03-08, 10:38
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

NieuwNieuws : Snellere iPhone
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #58  
Oud 31-03-08, 15:33
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 Bekijk bericht

En hier nog een berichtje. Gaat er nu toch naar uitzien dat 3e/4e kwartaal van dit jaar ook Nederland zal worden voorzien van de iPhone.
  #59  
Oud 31-03-08, 15:55
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal' - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]

En wat denk je hiervan..
  #60  
Oud 31-03-08, 15:59
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Nou, de kranten geloof ik al lang niet meer! In België hebben ze aangekondigd dat men bij Belcompany al iPhones kon kopen. Heb daarop gebeld met de betreffende persoon die het interview zou hebben gegeven, aangezien dit een ex-collega van mij betreft. Hij ontkende het verhaal.
Hij was wel gebeld door een krant, maar heeft helemaal geen informatie KUNNEN geven. Dus heeft die journalist er blijkbaar zelf maar een klein leuk verhaaltje rond verzonnen.
Artikeltje is te vinden in thread over 'iPhone in België'...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airport extreme hd en iphone mark 3gs 16gb iPhone algemeen 2 01-02-10 10:10
Iphone Wi-Fi met airport extreme alo-b Wi-Fi 1 20-02-09 18:17
Iphone maakt geen verbinding airport extreme Queens109 Wi-Fi 0 02-07-08 21:55
Airport Extreme + iPhone instellingen lalala Archief 1 18-03-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.