Iphone wifi met airport extreme discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hooi. ik heb een probleem. wanneer ik op mijn iphone ga naar wifi en het draadloos netwerk kies ( ons thuisnetwerk. het is een airport ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Wi-Fi met airport extreme
hooi. ik heb een probleem. wanneer ik op mijn iphone ga naar Wi-Fi en het draadloos netwerk kies ( ons thuisnetwerk. het is een airport extreme ), dan vraagt die om het wachtwoord. als ik dit intyp ( WPA2 persoonlijk ) en op verbinden klik dan zegt die: kan geen verbinding maken met netwerk '' naam van ons netwerk ''.
alles is gecheckt en alle instellingen op iphone kloppen incl. het wachtwoord. ik ben radeloos. de foutmelding is dus kan geen verbinding maken met netwerk '' ons netwerk '' heb de iphone zijn netwerk instellingen opnieuw ingesteld en heb hem gereboot. ook heb ik het modem en de airport extreme opnieuw aangezet, iemand een idee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen => wi-fi netwerken => http-server : uit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet verbinding via Airport Extreme | JanBerens | Wi-Fi | 6 | 13-05-10 19:36 |
Airport extreme hd en iphone | mark 3gs 16gb | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 11:10 |
Iphone maakt geen verbinding airport extreme | Queens109 | Wi-Fi | 0 | 02-07-08 22:55 |
Airport Extreme info pls.. | 4en | Archief | 2 | 27-03-08 20:17 |
Airport Extreme + iPhone instellingen | lalala | Archief | 1 | 18-03-08 22:49 |
|
|