Airport Extreme info pls.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) voor alle duidelijkheid zit ik bij het Belgische adsl en niet bij telenet.... naar tschijnt is het van de klanten van Telenet plug and play.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airport Extreme info pls..
voor alle duidelijkheid zit ik bij het Belgische adsl en niet bij telenet....
naar tschijnt is het van de klanten van Telenet plug and play.. ze hoeven geen passwoord en andere gegevens van telenet zelf in te vullen... nu ben ik op volgend menu gestoot van de installatie Geef de TCP/IP – info op die u van uw internetaanbieder hebt ontvangen. Kies ‘Via DHCP’ als automatisch een IP-adres wordt toegekend.kies ‘handmatig’ om een specifiek IP-adres op te geven. Configureer Ipv4 : Via DHCP IP-adres : 169.***.***.* Subnetmasker : 255.***.***.* Nu is dit niet ingevuld!!!:? DNS-Server(s): Domeinnaam: DHCP-Client-ID moet ik hier iets op invullen of moet ik dit leeglaten hopelijk heb ik hier een spoedend antwoord voor want begin al de muren op te lopen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niets invullen,
Hij vindt deze informatie vanzelf. Mocht je niet op de DNS willen surfen van je provider dan kun je via OpenDNS | Providing A Safer And Faster Internet een ander DNS gebruiken dit heeft voordelen en nadelen, kun je 't beste even lezen op bovengenoemde site! succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu is dit niet ingevuld!!!:? DNS-Server(s): Domeinnaam: DHCP-Client-ID m[/QUOTE] Omdat je geen verbinding hebt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes bibliotheek op AirDisk en Airport Extreme | jordy1984 | iTunes | 0 | 26-03-11 21:42 |
Geen internet verbinding via Airport Extreme | JanBerens | Wi-Fi | 6 | 13-05-10 19:36 |
Airport extreme hd en iphone | mark 3gs 16gb | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 11:10 |
Iphone Wi-Fi met airport extreme | alo-b | Wi-Fi | 1 | 20-02-09 19:17 |
Airport Extreme + iPhone instellingen | lalala | Archief | 1 | 18-03-08 22:49 |
|
|