Probleem met Wi-fi Sync discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Kan ik via wifi sync ook de filmrol van de iPhone benaderen? Het syncen met iTunes gaat verder perfect......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi sync
Hallo
Kan ik via Wi-Fi sync ook de filmrol van de iPhone benaderen? Het syncen met iTunes gaat verder perfect... Laatst gewijzigd door pjuter; 17-10-10 om 18:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probleem met Wi-fi Sync
Vandaag wi-fi sync gedownload via cydia, daarmee kun je je iphone met itunes synchroniseren via Wi-Fi. Je hebt dus geen kabel meer nodig en ik vind dat erg handig.
Maar: Nu heb ik zojuist een game gedownload op mijn Iphone zelf, deze geinstalleerd en gespeeld. Vervolgens gooit hij deze game eraf als ik gebruik maak van wi-fi sync ?? Verder is wel alles gegaan zoals het bekabeld gaat. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit op te lossen is ?? |
|
||||
|
||||
Misschien mensen die het probleemloos gebruiken dan ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij helaas niet, heb jij een idee? http://forum.iculture.nl/f8/applicat...i-fi-sync.html |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt Wi-Fi Sync zonder de minste problemen. Wel eerst Wi-Fi sync op de iPhone opstarten en dan eerst iTunes.
|
|
||||
|
||||
Is je computer wel gemachtigd met het account waarmee je de apps hebt gekocht?
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Heb je hem via de AppStore gedownload?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie, maar ik heb inmiddels Wi-Fi sync niet meer, bekabeld gaat bij nader inzien toch beter.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met sync. | Bosii | iTunes | 7 | 23-11-10 18:27 |
Probleem met sync'en | Ichneumon | iPad algemeen | 10 | 31-07-10 11:23 |
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) | jayjay00 | iPhone Apps | 3 | 19-01-10 21:23 |
Sync-probleem met Nemus Sync | StoffelXYZ | iTunes | 1 | 14-11-08 12:33 |
Sync probleem met 1.1.4 | ponie | iTunes | 13 | 16-09-08 14:03 |
|
|