//

Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal.

Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via ITunes - Outlook 2010 mijn agenda syncroniseer, krijg ik wel de agenda op mijn IPad te zien. Echter sommige afspraken ontbreken (die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-11, 20:59
stootvoeg stootvoeg is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal.

Als ik via ITunes - Outlook 2010 mijn agenda syncroniseer, krijg ik wel de agenda op mijn IPad te zien. Echter sommige afspraken ontbreken (die wél op mijn Windows 7 pc staan).

Heb al aangevinkt dat mij pc de "baas" is bij geavanceerde opties. Heb ook al gesynchroniseed zonder vinkje bij t synchroniseren. En toen weer opnieuw. Maar er ontbreken iedere keer dezelfde gebeurtenissen / afspraken op mijn IPad (en ook Iphone 4 trouwens). Weet iemand n oplossing ??

Groetjes marco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-11, 23:32
KazV KazV is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

Hoe zit het met de afspraken zelf.. is daar iets "bijzonders" mee? Zoals bijvoorbeeld verjaardag, terugkerend, invite
  #3  
Oud 26-01-11, 14:11
stootvoeg stootvoeg is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Terugkerende afspraken. Die zie ik wel terug. De rest zijn gebeurtenissen. Hier van zie ik er van de ongeveer 80, zo'n 10 wél terug........... Raar dus.
  #4  
Oud 23-01-12, 22:45
joostvliegen joostvliegen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

ik heb precies hetzelfde probleem. Opeens, sinds enkele weken.
Enkele afspraken uit Exchange-Outlook zijn wel zichtbaar op mijn Iphone en Ipad en enkele niet.
Bijkomstig is ook nog: als ik mijn agenda open op mijn Iphone is mijn Exchange agenda aangevinkt en ook mijn Gmail agenda. Allemaal prima en dan opeens, na een aantal seconden: ploep......exchange agenda wordt zomaar uitgevinkt.

heel vreemd, heel lastig
  #5  
Oud 11-10-15, 17:29
JolvO JolvO is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 6
Unhappy soort gelijk

Bij mij ging het altijd goed, maar sinds een aantal weken worden afspraken niet aangepast, maar gekopieerd.
Dus als ik voorheen een afspraak A had in mijn Outlook, werd die keurig op mijn telefoon overgezet. Als ik vervolgens de afspraak op mijn telefoon naar een andere dag verschoof, en ik deed een sync, verschoof de afspraak. Nu heb ik na sync tweemaal die afspraak staan.
Iemand advies?

Het leek wel of er vroeger een unieke sleutel gebruikt werd, dan kreeg ik soms ook de vraag dat een afspraak op twee locaties was gewijzigd, welke ik wilde behouden. Nu lijkt het of er alleen gekeken wordt of een afspraak er is en zo niet wordt die er in gezet.

Dus als ik een afspraak in Outlook zet, kopieer naar m'n telefoon, wijzig in outlook, ook wijzig op m'n telefoon, dan begrijp je zeker wel dat ik afspraken na een aantal keer sync soms wel vier dubbel heb staan. Inmiddels kan ik m'n agenda dus niet meer vertrouwen dus ga tegenwoordig weer gewoon uit van mijn papieren agenda...... dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
Windows: Outlook agenda kleurcoderingen sync lighthouse iTunes 3 20-01-09 21:43
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 14:24
agenda outlook sync sonjaserlui iTunes 4 21-04-08 16:23
outlook agenda 1 uur out of sync thalee86 iTunes 2 13-02-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.