//

verschillende bestanden (mail attachements) in 1 map samenbrengen

verschillende bestanden (mail attachements) in 1 map samenbrengen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag weten of het mogelijk is om (bijvoorbeeld) mailattachements uit verschillende binnengehaalde emails ergens bijelkaar in een map te plaatsen zodat ik voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-12, 21:11
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard verschillende bestanden (mail attachements) in 1 map samenbrengen

Ik wil graag weten of het mogelijk is om (bijvoorbeeld) mailattachements uit verschillende binnengehaalde emails ergens bijelkaar in een map te plaatsen zodat ik voor een vergadering alles bijelkaar heb staan en ik niet door mijn mailbox heen moet zoeken.

Ik heb begrepen dat Apple niet met mappenstructuur werkt a la windows maar hoe krijg ik zoiets voorelkaar?
als ik de attachement selecteer krijg ik geen mogelijkheid om dit bestand ergens op te slaan.

Ik hoor graag wat mogelijk is op dit gebied/hoe zoiets werkt bij Apple

bedankt.

Gr,
Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-12, 21:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VjT Bekijk bericht
Ik heb begrepen dat Apple niet met mappenstructuur werkt a la windows maar hoe krijg ik zoiets voorelkaar?
Natuurlijk werkt Apple met mappenstructuren, maar helaas in iOS niet te benaderen door de gebruiker. Dus, die mail-bijlagen kan je niet in mappen opslagen omdat er geen mappen zijn die door de gebruiker kunnen gebruikt worden.

Succes verder

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 28-03-12 om 09:15. Reden: Taelvauten
  #3  
Oud 27-03-12, 21:19
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard

dat meen je niet. Ik ken Apple helemaal nog niet goed maar is hier geen "omweg" constructie voor?

hoe moet je zo'n Ipad dan zakelijk gebruiken?
gr, vincent
  #4  
Oud 27-03-12, 21:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VjT Bekijk bericht
hoe moet je zo'n Ipad dan zakelijk gebruiken?
Zonder mappen Zijn mappen dan een voorwaarde voor zakelijk gebruik?

Indirect is het wel mogelijk met DropBox of zoiets maar dan moet op de PC eerst de bijlagen uit de mails plukken en in DropBox zetten. Of, als je Exchange of IMAP e-mail gebruikt zet je alle mails met bijlagen in een aparte postbus.
  #5  
Oud 28-03-12, 06:35
joemorelli joemorelli is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Dit kan met een kleine workaround in Goodreader (en andere filemanagement app's). Open de bijlagen die je nodig hebt voor de vergadering met Goodreader zodat ze in deze app komen te staan. In Goodreader zelf kun je mappen aanmaken en documenten verplaatsen naar mappen.
  #6  
Oud 28-03-12, 11:14
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zonder mappen Zijn mappen dan een voorwaarde voor zakelijk gebruik?
idd helemaal gelijk, heeft niets met elkaar van doen!

Citaat:
Indirect is het wel mogelijk met DropBox of zoiets maar dan moet op de PC eerst de bijlagen uit de mails plukken en in DropBox zetten. Of, als je Exchange of IMAP e-mail gebruikt zet je alle mails met bijlagen in een aparte postbus.
Citaat:
Dit kan met een kleine workaround in Goodreader (en andere filemanagement app's). Open de bijlagen die je nodig hebt voor de vergadering met Goodreader zodat ze in deze app komen te staan. In Goodreader zelf kun je mappen aanmaken en documenten verplaatsen naar mappen.
Thanks voor deze potentiele oplossingen!
Aanvullende vraag: als ik een bestand uit een email wil openen (door langdurig te selecteren) krijg ik de keus om deze attachement te openen met "open met....". Goodreader staat daar niet tussen (Goodreader app heb ik wel op m'n Ipad geinstalleerd . Kan ik Goodreader toevoegen aan dit "open met..."lijstje?

Tja Apple is domweg wat anders dan Android
gr,
Vincent

Laatst gewijzigd door VjT; 28-03-12 om 11:46.
  #7  
Oud 28-03-12, 21:09
joemorelli joemorelli is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Voor zover ik weet kun je geen app toevoegen aan het lijstje "openen met". Maar Goodreader zou de meeste bestandsextensies wel moeten ondersteunen. Kun je ook niet naar beneden "scrollen" en dat ie daar alsnog staat? Bij mij staat hij nl. ook vaak aan het eind van de lijst van opties.
  #8  
Oud 28-03-12, 21:13
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joemorelli Bekijk bericht
Voor zover ik weet kun je geen app toevoegen aan het lijstje "openen met". Maar Goodreader zou de meeste bestandsextensies wel moeten ondersteunen. Kun je ook niet naar beneden "scrollen" en dat ie daar alsnog staat? Bij mij staat hij nl. ook vaak aan het eind van de lijst van opties.
al getest maar lijstje is naast Fileapp, Evernote en Filebrowser leeg.

Zoals je ziet ben ik diverse programma's aan het uittesten maar Goodreader werkt an sich wel erg prettig t.o.v van de hierboven genoemde apps.
Jammer dat Goodreader niet alles accepteert. echt een gemis.
Gr,
Vincent
  #9  
Oud 28-03-12, 21:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De App moet aan iOS doorgeven welke formaten er worden ondersteund.

Ik vrees dat je er als gebruiker dus geen directe invloed op hebt.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #10  
Oud 29-03-12, 08:42
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard

Thanks, het is me helemaal duidelijk geworden. Ik ga kijken welke draai ik eraan ga geven.

Gr,
Vincent
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone map openen en bestanden weergeven op macbook? cindydepindy iPhone algemeen 2 10-01-12 16:24
Handtekening onder(verschillende) mail account Melle123 iPhone algemeen 6 30-11-10 21:39
Nieuwe map(mail) pat39 iPad algemeen 1 04-09-10 01:07
Ongewenste mail map Hotmail Dropkikker iPhone algemeen 5 08-08-10 15:44
Verschillende uren op kalender na importeren van .vcs bestanden. Obiwan iPhone algemeen 0 11-09-09 12:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.