Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgebroken,waarom????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Afgebroken,waarom????
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat gaat volgens mij wel even duren voordat al die 500 mensen er eentje hebben.
Ze waren net bij 64 of zo. Dan hebben ze nog een uurtje voor 436 andere klanten. |
|
||||
|
||||
Is de winkel alweer dicht?????
|
||||
|
||||
tot 2 is was het de bedoeling
|
|
||||
|
||||
Ok ben nu net thuis, en heb de witte iPhone 16Gig in de hand !
super mooi en nu allemaal slapen, want jullie moeten morgen weer vroeg op om in de rij te gaan staan . |
|
||||
|
||||
Heb de zwarte 16gig was nummer 192
|
|
||||
|
||||
ik heb hem hoor. was nummer 285
Net weer thuis uit rotterdam.. potverdomme zeg. 8 uur aangeschoven in de rij. En heb de witte Wel erg leuk om het een keer mee te maken NOOIT MEER OOK!
|
||||
|
||||
Nou jonges gefeliciteerd
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
super hoor gasten *jaloers* hehe
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen.
|
|
|||
|
|||
En is hij anders tegenover de iphone 1
greetz |
|
||||
|
||||
Ook van deze kant, van harte !!
|
|
||||
|
||||
Nou hack, unlock, jailbreak die iPhone 3G even, dan kan ik ook één kopen. Ik ben wel even afhankelijk van jullie, hè?
|
||||
|
||||
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang ze zijn door gegaan. Ik stond om half 3 bij de kassa met 285, en stond even met het verkoperstje te praten en die melde dat ze nog wel een 2 uur moest draaien.. Flink aanpoten voor de t-mobiler's. Prima gedaan ook.
En nu typend vanuit bed straks naar benee en UITPAKKEN!!!!! Ik ga hem niet jaibreaken etc etc.. Lekker zoals hij nu is, geen gezeur.
|
|||
|
|||
Net terug van Ifactors zoetermeer. Kom ik daar aan:
"Ja we hebben er 6 gehad, 2 gingen er naar Apple, dus we hebben er 4 om te verkopen. Aangezien jij nummer 5 ben, ben je voglende week/levering aan de beurt" TE Gierig gewoon :@ Er zit niets anders op dan NOG een week te wachten....... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hé, naamgenootjuh, das lekker balen zeg.... Maar waarom gingen er 2 naar apple????
|
||||
|
||||
De servers van T-Mobile liggen plat, ik mocht er geen meenemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heel T-Mobile kan de pot op, slechte service, heb ik al gemerkt. Ook geen abonnement meer waard. Ö
EDIT: Ja, Chrisjuh, dat zou goed kunnen. Ze naaien je waar je zelf bij staat.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3G Jailbreak HELP (ik ben nieuw hier) | maluku0485 | Jailbreak | 1 | 01-11-10 21:18 |
Video: Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4? | jaimiefanatic | Muziek, foto & video | 1 | 27-09-10 17:10 |
Ben jij ook tevreden? | HansTis | iPhone algemeen | 27 | 12-09-08 12:09 |
Hoe blij ben jij met je iPhone? | stereopanda | iPhone algemeen | 120 | 04-07-08 11:36 |
|
|