Verzameltopic: Grappige video's / links discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) How To Untangle Headphones Using A Cat Video Don't try this at home!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verzameltopic: Grappige video's / links
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk filmpje
Voor de mensen die willen weten wat er gebeurd als je iPhone in een brick veranderd.
YouTube - My new iPhone |
|
|||
|
|||
OMG whaha
|
|
||||
|
||||
Ik ga vanmiddag nog een funnyurls tropic aanmaken!
want als iedereen dit doet xD... wel leuke video Btw! Aaaahhhh wtf gemeen xD _______________________________________________________ Heej mensen ik zag op het Chat forum tropics over grappige video's erg leuk maar dat wordt onoverzichtelijk! Hier kan je dan dus links naar leuke pagina's posten met grappige texten foto's video's of elk ander vermaakt! Ik zit nu op school en ik heb zo les dus ik zal van middag een paar leuke links posten! Greetz, Stiruam p.s. ik edit dit bericht vanmiddag wel even! Laatst gewijzigd door iCulture; 14-11-07 om 16:00. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze samengevoegd in deze thread Goed idee!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar nice samen gevoegd! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat eerste filmpje... Gewoon weg walgelijk, zo'n mensen moesten ze hun dieren wegnemen!
Ik zal jou ook eens een kabel voeren en jou dan flossen. |
|
||||
|
||||
Ik ga dr vanuit dat het nep is want het lijkt me vreemd als dat ervoor zou zorgen dat je indeknope oortelefoontjes los komen en ook wel een erg domme kat om dat op te eten... Conclusie hopelijk fake anders bijzonder gemeen
|
|
|||
|
|||
Eerste is erg bot en 2e is gewoon saai -_-
|
|
||||
|
||||
@Ceaty nou breng er verandering in zou ik zeggen! Laat ons zien wat jij leuk vind
YouTube - Watch the dog during this parabolic flight Hahaha xD arm beest |
|
||||
|
||||
Iphone VS Bill Gates!!
Ik kon nergens off-topice vinden dus ik hoop dat ik het hier mag plaatsen Zo niet sorry en verwijder het maar
Dit filmpje is echt goed gaat over Steve Jobs bill gates en de iphone!! YouTube - SuperNews! - Gates vs. Jobs Iphone Bitchhhhhhh XD
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Ocin; 17-01-08 om 20:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
LOL ^^ Echt super vet! Smakelijk gelachen!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grappige foutmelding | jajaohnee | iPhone algemeen | 4 | 15-11-10 13:06 |
Er grappige video. | Swiftly | Archief | 1 | 19-07-08 01:12 |
grappige .me mailadressen | truckdiver | Chat en geruchten | 0 | 15-07-08 09:21 |
Grappige plaatjes en video's van de Iphone | ArB | Chat en geruchten | 7 | 07-03-08 16:39 |
|
|