Veel mensen online.. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben de laatste tijd op de meest rare tijden online omdat ik tijdelijk geen school heb en wat me opvalt is dat er altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veel mensen online..
Ik ben de laatste tijd op de meest rare tijden online omdat ik tijdelijk geen school heb en wat me opvalt is dat er altijd wel vrij veel mensen online zijn hier op het forum. Zelfs nu om 6:36 a.m. zijn er mensen bezig..
Grappig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
draaid 24hr op 24hr als je sommige antwoorden van forumleden ziet.
welke reden? ik ben er meestal vroeg uit omdat mijnn kinderen er al vroeg bij zijn en in het weekend om 5hr wakker omdat ik dan om 6hr ga werken(behalve vandaag) |
|
||||
|
||||
Mij zie je anders nooit zo vroeg online maar nu ben ik zo vroeg uit de veren om te blokken voor m'n exames
|
|
||||
|
||||
En bedenk ook dat er veel nederlanders uit het buitenland hier ook komen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Dit is gewoon het enige forum voor de iPhone waar je met alle vragen terecht kan,
en de Wiki is natuurlijk geniaal. Ik begin doordeweeks om 03.36 en check toch altijd even de nieuwtjes. |
|
||||
|
||||
ik ben zowiezo een nachtmens (en fresh gaat al helemaal hele nachtten door) en idd momenteel woon ik in los angeles
|
||||
|
||||
Citaat:
Sjowol misschien heb je deze vraag al veel gekregen, maar zou je bereid zijn een iPhone te gaan halen in LA en deze op te sturen naar mij mits betaling. Op die manier zou ik toch aan een iPhone komen aan een interessante prijs Alvast bedankt! Heb dit berichtje hier geplaatst omdat ik je niet kan pmen of mailen; m'n emailadres: nico_vancamp at skynet punt be |
|
||||
|
||||
ff hier een korte reactie danmaar, ik zal binnenkort er wel een "echte post" van maken:
natuurlijk ben ik hier tot op zekere hoogte toe bereid en dan waarschijnlijk volgens de "ellen-methode" dus eerst betalen, dan stuur ik... 10% commissie etc. maarja ik ben pas net een weekje in la (en blijf hier nog wel ff) dus ik moet eerst even settelen en wat betreft pm/mail betreft... ik ben altijd te vinden via sjowol@ifoneguide.nl (pm's werden me wat veel dus dat is alleen nogmaar voor de mods en vriendjes )
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie Sjowol,
Nog veel succes met het settelen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buckshot mensen gezocht! | Mug | iPhone Apps | 41 | 22-05-11 18:57 |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 17:46 |
Mensen die handelen? | DertKesh | Chat en geruchten | 6 | 29-06-09 10:28 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
|
|