Buckshot mensen gezocht! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zag de leuke app Buckshot ( Op fotojacht in Buckshot: onverwacht leuke iPhone-app - iPhone - iPhoneclub.nl ) en de reactie dat er misschien op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buckshot mensen gezocht!
Zag de leuke app Buckshot (Op fotojacht in Buckshot: onverwacht leuke iPhone-app - iPhone - iPhoneclub.nl)
en de reactie dat er misschien op t forum een topic moest komen... bij deze! Zet hier even je naam neer die je hebt opgegeven in de app! en dan even kijken of we wat spelers kunnen vinden! Laatst gewijzigd door Mug; 16-05-11 om 23:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heet gutheid, zoek me maar! Lijkt me supercool dit haha ik ga vrienden ook dwingen dit moet echt lache zijn
|
|
|||
|
|||
Julio
berichtisnietlanggenoeg Grappig spel, alleen jammer dat er zo veel Amerikaanse dingen in zitten... Ze zouden meer "algemene" dingen moeten doen i.p.v. die Amerikaanse merken e.d. Ook jammer dat je geen commentaar op foto's kan geven of "chatten" , Kvind hem mooi de "grinding people" gutheid! Laatst gewijzigd door julos; 16-05-11 om 23:58. |
|
|||
|
|||
Mijne is trouwens rvdvelde Heb nu al een verkeerde foto geplaatst.. Bij cloudLESS sky had ik juist wolken
|
|
||||
|
||||
quickden voeg me maar toe. Is wel raar dat je geen game kan zoeken en joinen
|
|
||||
|
||||
Die van mij is: Ezra
|
|
|||
|
|||
Mijn buckshot name: Djico
Lijkt me leuk om met een groepje dit te spelen ik voeg de mensen die er staan alvast toe. |
|
|||
|
|||
Mijn naam is Frankv120, voeg me maar toe
|
|
|||
|
|||
Mijn naam: Hardstyler93
|
|
|||
|
|||
Mijn buckshot name: Macbookpro
Voeg me maar toe! |
|
|||
|
|||
Grappig.. lijkt me leuk om het te proberen
Naam is Bape |
|
|||
|
|||
Mijn Naam is ricky1989
Ik heb wel zin in een spelletje |
|
||||
|
||||
Mijn naam is Robin, ik voeg iedereen toe van hier.
|
|
|||
|
|||
Qball
Voeg mij maar toe mensen!! |
|
|||
|
|||
Uytterk is de buckshot naam. Ik doe graag ook mee.
Bij mij crasht de app wel als ik naar current games of history ga. Zowel op 3GS als iPad2. |
|
|||
|
|||
mausje68 is de buckshot naam. Voeg me maar toe.
|
|
|||
|
|||
ik ben iamirm in buckshot. leuk!
|
|
|||
|
|||
HighFive is mijn screenname, voeg me toe! Heb iedereen uit deze lijst al toegevoegd behalve Robin, daar kreeg ik een melding bij..
|
|
|||
|
|||
yl20 is mijn screenname. Leuk spel zeg denk ik...
Ook even proberen mijn vrienden nu zover te krijgen. Ik moet dus iedereen nu 1 voor 1 gaan adden. Of kan ik dan later een game ergens vinden oid? |
|
|||
|
|||
Paulavanb
Heb aantal mensen uitgenodigd, maar hij blijft op waiting staan.... Laatst gewijzigd door pvbergen; 17-05-11 om 15:44. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mensen die handelen? | DertKesh | Chat en geruchten | 6 | 29-06-09 10:28 |
Voor de mensen met humor :) | King1987 | Chat en geruchten | 14 | 11-12-08 21:28 |
Mensen in de buurt van gent?? | wmaxim | Chat en geruchten | 3 | 05-08-08 22:16 |
Veel mensen online.. | karel88 | Chat en geruchten | 8 | 20-01-08 22:37 |
|
|