Buckshot mensen gezocht! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga hem ook downloaden en dan neem ik iWiefring als naam! :'D...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ga hem ook downloaden en dan neem ik iWiefring als naam! :'D
|
|
|
|||
|
|||
De meesten heb ik toegevoegd, maar dat lukte niet bij iedereen.
Mijn naam: Kiran. |
|
||||
|
||||
Bij mij crasht 'ie ook iedere keer als ik op current/history druk.
|
|
||||
|
||||
Voeg me maar toe: Jack
|
|
|||
|
|||
Hmm als het nu nog even lukt om het daadwerkelijk te installeren...
internetverbinding uit de steentijd vandaag.. |
|
|||
|
|||
Ok! I'm in!
onder bovenstaande naam of course. dus wie mij wil uitnodigen.. graag het andere mensen toevoegen lukt nog niet helemaal namelijk zo in de trein even verder prutsen.. beter interwebz daar ook |
|
||||
|
||||
Hebben jullie ook dat je vaak opnieuw moet inloggen? En dat knoppen niet gelijk reageren wanneer je er op drukt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel een leuke app, op de Amerikaanse merken na! |
|
|||
|
|||
Kijken of dit daadwerkelijk leuk is.
Voeg me maar toe: J1gS8w |
|
|||
|
|||
@rofo: accepted!
Oh en ook hier bovenstaande haperingen.. Beetje finetuning mag nog wel maar dat komt vast vanzelf als het genoeg gedownload wordt |
|
|||
|
|||
Hmm bij nader inzien is het denk ik niet dat de knoppen niet werken.. maar ze werken gewoon enorm traag
ondertussen lol met fotootjes jammer genoeg nu op werk.. maarja.. oogjes open en anders straks op weg naar huis weer |
|
|||
|
|||
inderdaad wel grappig om zo de foto's te scoren.
Zie nu ook wat er bedoeld wordt met de keuze van het aantal kolommen en rijen. Om er een aantal vol te krijgen zal wel lastig worden. 1 a 2 is al voldoende denk ik. Als er nog meerdere wedstrijdjes open staan, krijg ik graag een uitnodiging. |
|
|||
|
|||
Ik zit weer in de trein.. Potentieel kans op gapende oudere mannen en flight attendents
Zo kom ik mijn reis wel door |
|
|||
|
|||
Voeg me maar toe:
Halil en anders het mailadres: notreal@fake.nl hahahha Snel ik wil het uitproberen.. heb nu nog niemand |
|
|||
|
|||
Wil het ook wel eens proberen dus mij mag je ook toevoegen:
screenname: basrutgers |
|
||||
|
||||
Gebruikersnaam:
Fluorescent |
|
|||
|
|||
Hm ik heb dus net bevroren blauwe bessen en popcorn staan te fotograferen tijdens het boodschappen doen.
Voelt wel apart |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijne is Melle! Voeg me toe
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mensen die handelen? | DertKesh | Chat en geruchten | 6 | 29-06-09 10:28 |
Voor de mensen met humor :) | King1987 | Chat en geruchten | 14 | 11-12-08 21:28 |
Mensen in de buurt van gent?? | wmaxim | Chat en geruchten | 3 | 05-08-08 22:16 |
Veel mensen online.. | karel88 | Chat en geruchten | 8 | 20-01-08 22:37 |
|
|