//

Hoi, nieuwe trotse eigenaar

Hoi, nieuwe trotse eigenaar discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar piepels sinds gisteren in het bezit van een iPhone 8Gb. blij blj blij ! Na wat geklungel met 'hoekjes uit simkaartje knippen' en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-08, 15:12
Elszy Elszy is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Smile Hoi, nieuwe trotse eigenaar

Hallo daar piepels
sinds gisteren in het bezit van een iPhone 8Gb. blij blj blij ! Na wat geklungel met 'hoekjes uit simkaartje knippen' en een Turbosim eroverheen, werkt het nu prima. Vond het wel griezelig om dat zo te moeten doen, en omdat ik (nog) niemand ken die ook een iPhone heeft, ben ik wel op mezelf aangewezen - en dus voorzichtig. maar goed, so far, so good.
Maar...
Zit hier te neuzen op het forum en ben nu al de kluts kwijt...

Ik heb firmware 1.1.2 draaien (geloof ik), kan bellen, muziek beluisteren, sms-sen etc. Ik zag op de officiele website van apple dat het mogelijk is om de home-page aan te passen naar eigen wensen (ik hoef niet zonodig google maps of aandelen op mijn beginschermpje). Maar dat gaat denk ik alleen met firmware 1.1.3.

Wat is wijsheid? Ik ben goed thuis in Mac OSX maar om nou te gaan rotzooien in het bestandssysteem van de iPhone - dat vind ik maar eng. Sta geheel open voor suggesties, aanwijzingen, tips en hulp.

groetjes (en happy phoning)
Elszy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-08, 15:36
Reinier's schermafbeelding
Reinier Reinier is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rijswijk
Berichten: 78
Standaard

Wijsheid voor jou is denk ik ook te wachten op de "officiele" iPhoneclub guide die nog gaat komen voor mensen met een 1.1.2 OTB die willen upgraden naar 1.1.3. Dan zal alles in duidelijke stappen voor Windows en Mac OSX gebruikers uitgelegd worden.
  #3  
Oud 27-01-08, 16:34
Bealeo Bealeo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tiel
Berichten: 63
Standaard

Met andere woorden; nog geen gebruik maken van je Mac OSX skills
  #4  
Oud 27-01-08, 18:57
Koes's schermafbeelding
Koes Koes is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Heijningen
Berichten: 55
Standaard

Volgens mij kan je de homepage van je iPhone pas aanpassen als de SDK uitgegeven wordt, maar als je kan bellen is je foon ook gejailbreakt en kan je via summerboard en customize je homepage veranderen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar) wivaku Koopinformatie Nederland 8 08-10-10 17:21
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? marly iPhone Apps 2 03-10-10 17:27
Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar? icepick Odido (T-Mobile) 1 02-08-10 09:08
Wat doen voor je nieuwe eigenaar van je iPhone? Mac_Sonnaldson iPhone algemeen 16 18-11-09 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.