Net gelezen ; visual voicemail ontbreekt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen Visual Voicemail in Begië en Nederland... Visual Voicemail ontbreekt op Nederlandse iPhone - macwereld.nl Bron ; http://macwereld.nl/...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Net gelezen ; visual voicemail ontbreekt
Geen Visual Voicemail in Begië en Nederland...
Visual Voicemail ontbreekt op Nederlandse iPhone - macwereld.nl Bron ; http://macwereld.nl/ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen slecht nieuws is..
voor mij persoonlijk maakt het niet uit; ik heb een hekel aan voicemail en heb het sowieso uitgeschakeld (hoorde toch meestal alleen maar 'Hoi,met <vul naam in> bel je me even terug? bedankt!") dus tja... |
|
|||
|
|||
Ik had het wel leuk gevonden... Jammer...
|
|
|||
|
|||
Gelukkig blijkt uit de T-Mobile nieuwsbrief dat Visual Voicemail wel gewoon zal werken Geen zorgen maken dus!
|
|
|||
|
|||
Zou je met een iphone uit USA. Straks ook Visual Voicemail kunnen gebruiken als je t-mobile hebt?
|
|
|||
|
|||
werkt toch
voicemail moet toch werken, die instellingen liggen toch bij je provider?
|
|
||||
|
||||
voicemail is wat anders dan visual voicemail....
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat T-mobile het wel vrij gaat geven voor alle gebruikers van hun netwerk (instellingen op het net vrij geven). Dan kunnen ze nog mooi wat klanten pakken die een eerste generatie Iphone hebben.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een hekel aan voicemail berichten. Als het echt zo belangrijk is dan bellen ze maar terug.
|
|||
|
|||
Ik vind het best wel praktisch. Ik werk als Belg in Nederland, en roaming heeft me al veel geld gekost. Dus mensen die mij (zakelijk) willen bereiken, laten meestal gewoon hun (meestal) nuttige boodschap achter en dan kan ik later in Belgie terugbellen...
Dus ik zie die visual voicemail helemaal zitten! |
|
|||
|
|||
De T-Mobile nieuwsbrief vermeldt wel ondersteuning van Visual Voicemail hoor!
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat Mobistar dat dan ook gaat ondersteunen... Hehe!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu heb ik een abo bij Orange. Nu is het zo dat Orange is overgenomen door T-mobile. Zou het nu ook zo zijn dat wanneer het netwerk het straks ondersteund ik ook visual voicemail zal hebben op mijn Iphone?
(heb ook een hekel aan voicemail, dat je met visual VM berichten kan kiezen welke berichten je wel/niet afluistert lijkt me dan wel fijn. Bespaart tijd) |
|
||||
|
||||
Hen je al T-mobile als operator staan of staat er nog steeds orange.
Als er nog steeds Orange staat kiezen ze er misschien wel voor om het gescheiden netwerken te houden net zoals telfort en kpn hier krijgt kpn abbo's voorrang op telfort abbo bij zendmasten. (dit is wat kpn vertelde tenminste) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels zegt de abo informatie van T-Mobile NL nadrukkelijk dat er WEL visual voicemail is... |
|
||||
|
||||
En we zijn dan ook al een halve maand verder he....technologie staat niet stil he...nieuws ook niet hehe
|
|
|||
|
|||
gewoon kijken of het er straks opzit, en wellicht tmobile aanklagen voor misleiding als het onbreekt, altijd wel weer wat poen los te peuteren.
|
|
|||
|
|||
Ik had ergens gelezen (sorry geen bron) dat het er bij de release niet bij is maar in de aankomende weken bij komt met een update.
|
|
||||
|
||||
Pagina 19 van het iPhone-studiewerkboek
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Visual Voicemail | ayoltderoos | Overige providers Nederland | 19 | 20-07-08 18:20 |
|
|