Arc4Random ondersteuning discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ontwikkelaars, Ik heb in mijn project arc4random gebruikt om random text te tonen binnen een uilabel + uitextview. Nu is dit mij gelukt, alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Arc4Random ondersteuning
Beste ontwikkelaars,
Ik heb in mijn project arc4random gebruikt om random text te tonen binnen een uilabel + uitextview. Nu is dit mij gelukt, alleen ik wil hier iets aan toevoegen. Bij het aanraken van het scherm wordt een random text getoond uit een .plist file. Is er een optie om terug te kunnen gaan in de reeds getoonde random text, is dit mogelijk? Ik heb in verschillende boeken gekeken en gezocht op het internet, alleen heb het niet kunnen vinden. Ik wil graag jullie hulp hierbij, ik ontvang graag reacties. Alvast bedankt! Groet,
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hou een array bij met de teksten die je hebt laten zien. Als je dan op een Back-knopje drukt ga je terug in die lijst.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Linux ondersteuning? | Ichigo | iPhone algemeen | 2 | 14-11-08 15:43 |
Video: ondersteuning andere codecs? | Drinkyoghurt | Muziek, foto & video | 0 | 12-05-08 11:49 |
SSL-ondersteuning | timm6545 | iPhone algemeen | 3 | 12-04-08 05:48 |
|
|