[Game] Beta testers gezocht! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HernanZh Storen de twee sidebars? Ik zou ze misschien allebei kunnen laten inschuiven. Waarschijnlijk is de Game Over te streng (als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De paddenstoel werkt ook niet meer zonder de mid-air schoenen, moet ik nog eens springen als ik er op zit ? De raket is gewoon misschien te snel dat hij je los laat ? Als je de racket nu eens wat trager zou maken anders ? want hij floepte omhoog en op zo'n 1 secondje meteen stond ik terug beneden EDIT: - Game crashed altijd als ik nieuwe shoenen wil kopen Laatst gewijzigd door Kets; 07-01-13 om 00:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De bedoeling is dat je de jump knop ingedrukt houdt als je op de paddestoel springt.
Wanneer crasht hij precies? Op het moment als je op buy drukt? Had je eerder schoenen gekocht? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je wilt kan je je email in een PM sturen, dan kunnen we zo mss makkelijker contact opnemen ? |
|
|||
|
|||
Bedankt, ik heb het gefixt.
M'n email is mijn username met gmail.com erachter. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta testers gezocht voor game | HernanZh | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 06-03-12 21:56 |
Push Panic: Beta testers gezocht | VTX | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 12-01-11 22:41 |
Beta testers gezocht | rplasman | Archief | 10 | 10-01-10 22:28 |
Beta-testers gezocht | Orbicule | Archief | 12 | 03-11-09 18:09 |
Gezocht beta testers | ideveloper | Archief | 33 | 02-08-08 13:51 |
|
|