Iemand nodig om app te maken? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje bezig met IOS ontwikkeling en heb enkele uitdagingen nodig. Heb jij een idee of een app nodig laat het mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand nodig om app te maken?
Ik ben al een tijdje bezig met IOS ontwikkeling en heb enkele uitdagingen nodig.
Heb jij een idee of een app nodig laat het mij dan maar weten. Ik wil via deze manier meer ervaring opdoen in het ontwikkelen van apps. Laat maar komen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het tegen betaling aanbieden van diensten staan we niet toe op het forum. Ik neem aan dat dit vrij onschuldig is en geheel kosteloos?!
|
|||
|
|||
Ik heb niet gesproken over betaling of vergoeding, wil enkel uitdagingen hebben om te verwezenlijken.Sorry voor de onduidelijkheid.
|
|
|||
|
|||
Neem even contact met mij op: info@daanlemmen.nl
|
|||
|
|||
Ik zou graag een app willen maken over de tour de france en dan speciaal de hele geschiedenis met winnaars enz. Maar kan het zelf niet. Heb wel een developers account.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig met beltoon maken | renefranssen | Ringtones en Wallpapers | 28 | 18-09-16 21:17 |
Kan iemand voor mij een app maken | nickpaymans | iPhone Apps | 0 | 05-08-11 10:10 |
iPhone: kan iemand mijn iphone maken? | smefan | Jailbreak | 19 | 22-10-10 16:13 |
Kan iemand 5 verschillende icoontjes maken? | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-02-09 18:40 |
Heeft iemand de garantie ooit nodig gehad? | one111one1one11 | Archief | 0 | 27-09-07 18:14 |
|
|