//

Overname iOS applicatie - hoe overzetten?

Overname iOS applicatie - hoe overzetten? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Onlangs heb ik een iOS applicatie verkocht aan een ander. Nu is de vraag hoe je een iOS applicatie over kunt zetten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-12, 10:30
wdekreij wdekreij is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard Overname iOS applicatie - hoe overzetten?

Beste allemaal,

Onlangs heb ik een iOS applicatie verkocht aan een ander. Nu is de vraag hoe je een iOS applicatie over kunt zetten naar een andere Apple account. Tot nu toe kan ik enkel verouderde berichten vinden waaruit blijkt dat de applicatie wissen en opnieuw insturen de enige optie is, maar ik hoop dat er inmiddels andere oplossingen zijn.

Iemand enig idee?

Bedankt!

- Wilco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-12, 13:51
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Volgens mij is er geen manier om hem ECHT over te zetten. Daarmee bedoel ik dat zodra de ander hem in bezit heeft, dat gebruikers de updates ervan automatisch krijgen. Ze moeten de app dan van de nieuwe eigenaar downloaden.

Wat wél kan volgens mij is je developer account overdragen aan iemand anders. (moet je even navragen). maargoed dan moet je dus weer een nieuwe account maken, en dat kan weer vervelend zijn als je meerdere apps mzelf hebt.

Ik zou je aanraden om gewoon eens met Apple developer support te bellen, misschien kan het wel gewoon. Ze zijn altijd heel behulpzaam in mijn ervaring. De helpdesk is wel in het engels dus ik hoop dat dat geen probleem is voor je
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 14-06-12, 14:56
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

En als je gebeld hebt, zou je het antwoord dan hier willen plaatsen?
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #4  
Oud 11-06-13, 10:16
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Ik krijg net een email van Apple.
Citaat:
Apps can now be transferred from one developer to another within iTunes Connect, for example after an acquisition or when a distribution deal expires. Transferring the ownership of an app does not affect the app’s availability on the App Store. All ratings and reviews will be transferred and your customers will continue to have access to all available app updates.

To transfer an app, go to the app’s App Summary page in the Manage Your Applications module on iTunes Connect and click Transfer App. Make sure that:
- Your account is active
- You have accepted the most current version of your contracts
- Your app has at least one approved version
- Your app is in the Ready for Sale, Invalid Binary, Rejected, Developer Rejected, or Developer Removed from Sale state
- Any associated In-App Purchases are in the Ready to Submit, Ready for Sale, Rejected, Developer Removed from Sale, or Approved state
- You know the Apple ID of the recipient’s Team Agent and their Team ID.
  #5  
Oud 17-06-13, 10:02
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

En, het werkt. Ik heb een App die ik gemaakt heb voor een klant en al een paar jaar onder mijn naam in de AppStore stond, overgezet naar die klant.

Werkt perfect
  #6  
Oud 22-06-13, 19:41
brub brub is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 23
Standaard

bedankt voor het delen van de info
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe data van 3gs overzetten op 3g jjoostveen iPhone algemeen 5 04-01-12 11:15
iPhone applicatie EuroSnapper ter overname Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 0 22-09-09 22:02
hoe alles overzetten? Vonny iPhone algemeen 9 06-04-08 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.