Overname iOS applicatie - hoe overzetten? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Onlangs heb ik een iOS applicatie verkocht aan een ander. Nu is de vraag hoe je een iOS applicatie over kunt zetten naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overname iOS applicatie - hoe overzetten?
Beste allemaal,
Onlangs heb ik een iOS applicatie verkocht aan een ander. Nu is de vraag hoe je een iOS applicatie over kunt zetten naar een andere Apple account. Tot nu toe kan ik enkel verouderde berichten vinden waaruit blijkt dat de applicatie wissen en opnieuw insturen de enige optie is, maar ik hoop dat er inmiddels andere oplossingen zijn. Iemand enig idee? Bedankt! - Wilco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er geen manier om hem ECHT over te zetten. Daarmee bedoel ik dat zodra de ander hem in bezit heeft, dat gebruikers de updates ervan automatisch krijgen. Ze moeten de app dan van de nieuwe eigenaar downloaden.
Wat wél kan volgens mij is je developer account overdragen aan iemand anders. (moet je even navragen). maargoed dan moet je dus weer een nieuwe account maken, en dat kan weer vervelend zijn als je meerdere apps mzelf hebt. Ik zou je aanraden om gewoon eens met Apple developer support te bellen, misschien kan het wel gewoon. Ze zijn altijd heel behulpzaam in mijn ervaring. De helpdesk is wel in het engels dus ik hoop dat dat geen probleem is voor je
|
|||
|
|||
En als je gebeld hebt, zou je het antwoord dan hier willen plaatsen?
|
|||
|
|||
Ik krijg net een email van Apple.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En, het werkt. Ik heb een App die ik gemaakt heb voor een klant en al een paar jaar onder mijn naam in de AppStore stond, overgezet naar die klant.
Werkt perfect |
|
|||
|
|||
bedankt voor het delen van de info
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe data van 3gs overzetten op 3g | jjoostveen | iPhone algemeen | 5 | 04-01-12 11:15 |
iPhone applicatie EuroSnapper ter overname | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 22-09-09 22:02 |
hoe alles overzetten? | Vonny | iPhone algemeen | 9 | 06-04-08 18:40 |
|
|