App: Mobiele website weergeven inclusief caching discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen ervaring met ontwikkelen voor iOS, wel heb ik erg veel ervaring met C#/ASP.NET en web-development. We (bedrijf waar ik werk) bouwen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App: Mobiele website weergeven inclusief caching
Ik heb nog geen ervaring met ontwikkelen voor iOS, wel heb ik erg veel ervaring met C#/ASP.NET en web-development.
We (bedrijf waar ik werk) bouwen vaak mobiele websites en vroegen ons af of het ook mogelijk is om een app te ontwikkelen, die niets anders doet dan een mobiele website tonen en in een lokale cache te bewaren. Ik weet dat zoiets al mogelijk is via Safari en dan 'Voeg toe aan beginscherm' i.c.m. een HTML5 manifest cache, maar dan heb je niet het bereik van de Appstore. Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan, maar de kans bestaat dat Apple de app niet toe laat vanwege te weinig native functionaliteit.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
groot. Ik heb er ervaring mee. Je moet iets extra's toevoegen, wat de app uniek maakt. anders kan je net zogoed de browser gebruiken.
Je mag echter best een browser element gebruiken en je website tonen, maar de app moet er iets aan toevoegen. Denk aan een tabbar onderin beeld, waarmee je eenvoudig naar bepaalde secties van de website kunt. of een optie om handig naar jullie te mailen, of weet ik veel wat voor iets.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
app, beginscherm, cache, webapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-fi en mobiele dataverbinding tegelijk weergeven | Bubbly | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-02-13 00:41 |
|
|