Betaalverkeer in iOS app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste developers, Ik ben bezig met een nieuwe app. In de app kan je fysieke producten kopen, maar nu wil ik het betaalverkeer regelen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betaalverkeer in iOS app
Beste developers,
Ik ben bezig met een nieuwe app. In de app kan je fysieke producten kopen, maar nu wil ik het betaalverkeer regelen. Ik ben tot nu toe bij Adyen gekomen als Payment Service Provider, maar die rekent naast de iDeal kosten ook nog eens 10 cent per transactie. Nu maakt mij dat niet zoveel uit, maar ze rekenen minimaal 1000 transacties per maand. Zijn jullie bekend met andere Payment Service Providers die geen minimaal aantal transacties doorberekenen? Alvast bedankt! Arash |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zelf gebruik Mollie voor microtransacties. Het is wel voornamelijk op Nederland georienteerd en ik gebruik alleen het 0900 gedeelte, maar ze bieden ook iDEAL aan. De kosten zijn wel hoog met 0,99 ex BTW per transactie, maar ze rekenen geen andere kosten. Bij kleine volumes kan dit dus interessant zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik weet eerlijk gezegd niet of het ook in een native app werkt. Tot nu toe heb ik alleen de code gebruikt die je op websites kan zetten.
|
Labels |
betaalmethode, betaalsysteem, betaalverkeer, betalingssysteem, ideal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? | Hobao | iPhone Apps | 2 | 13-10-11 09:57 |
|
|