Graag zou ik Find my iPhone automatiseren op een soort van dashboard discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag zou ik voor mijn bedrijf een dashboard maken om te zien of iedere iPad online is. Find my iPhone totaal niet overzichtelijk is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Graag zou ik Find my iPhone automatiseren op een soort van dashboard
Hallo,
Graag zou ik voor mijn bedrijf een dashboard maken om te zien of iedere iPad online is. Find my iPhone totaal niet overzichtelijk is met twintig iPads en meerdere op één locatie. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Is er een soort van achterliggende code die toegankelijk is? of is er een alternatief voor dit? Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je MDM? Daarin kun je dit soort zaken prima regelen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan bijv MAC server gemakkelijk op een mac mini installeren en vanuit daar je beheer doen. |
Labels |
dashboard, tracking, vind iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? | Robbor | Jailbreak apps en thema's | 1003 | 18-02-14 01:17 |
zou graag iphone jailbreaken | dietse | iPhone algemeen | 2 | 05-12-11 20:20 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
Een soort van vastlopen | Jerreby | iPhone algemeen | 0 | 08-05-08 19:02 |
Een soort van MMS app. Zou dit kunnen met andere providers? | lakes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-07 18:16 |
|
|