zou graag iphone jailbreaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, momenteel heb ik IOS 5.0.1 staan als software op mn 3gs. Maar ik zou mijn iPhone graag jailbreaken. Dit is voor mij totaal nieuw, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zou graag iphone jailbreaken
Hoi,
momenteel heb ik IOS 5.0.1 staan als software op mn 3gs. Maar ik zou mijn iPhone graag jailbreaken. Dit is voor mij totaal nieuw, en daarom heb ik enkele vragen: - hoe moet/laat ik hem jailbreaken - vervalt de garantie als ik hem jailbreak (ik heb nog iets meer dan een jaar..) - werkt dit dan via een apart programme voor apps af te halen ofzo? alvast dank, groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat het wijs is al je eerst zelf wat moeite doet en weet waar je het over hebt. dit forum is hier een zeer goede start voor, lees de wiki en begrippenlijst goed door.
|
||||
|
||||
Er is gelukkig heel erg veel informatie over dit onderwerp op dit forum te vinden, waaronder in een speciaal subforum helemaal gericht op jailbreaken.
Dit forum is verder voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? | Robbor | Jailbreak apps en thema's | 1003 | 18-02-14 01:17 |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|