Jailbroken iPhone als ontwikkel device discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk mijn (1st gen US) iPhone te gebruiken als ontwikkeldevice met het SDK program? Ik durf het niet echt te proberen, straks ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbroken iPhone als ontwikkel device
Is het mogelijk mijn (1st gen US) iPhone te gebruiken als ontwikkeldevice met het SDK program? Ik durf het niet echt te proberen, straks ben ik de ***
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan je gewoon doen hoor
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Zekers geen enkel probleem.
|
|
||||
|
||||
Hele geruststelling Thanks guys.
|
|
||||
|
||||
Nu het zover is en ik toegelaten ben heb ik toch opnieuw twijfel: Je moet die custom firmware erop zetten als ik het goed begrijp. Verdwijnt daarmee m'n sim-unlock niet, en is m'n iPhone nog gewoon te gebruiken?
Daarnaast kan ik nergens de custom firmware vinden op de developer portal, haha. |
|
|||
|
|||
Waar lees je dan ergens dat je een custom firmware erop moet zetten?
Als je toegelaten bent tot het developer program, moet je alleen maar wat certificaten op de juiste locaties neer te zetten, nadat je je iphone hebt gekoppeld aan je account. En dan kun je gaan compilen op je device.
|
||||
|
||||
Door dit stukje in de User Guide:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit geld wel als je de BETA gebruikt van 2.1. Voor 2.0.X is dit inderdaad niet van toepassing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten | DonThierry | Archief | 2 | 22-04-11 17:25 |
Iphone Windows - USB Device Not Recognized | fictivision | iPhone algemeen | 4 | 16-04-09 23:17 |
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. | crunch81 | Unlock [archief] | 264 | 12-02-08 13:34 |
|
|