icon toevoegen aan een app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb misschien een hele domme vraag maar? hoe in godsnaam kan ik een icoon aan mijn app mee geven? in resources staat de info.plist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icon toevoegen aan een app
Ik heb misschien een hele domme vraag maar?
hoe in godsnaam kan ik een icoon aan mijn app mee geven? in resources staat de info.plist als ik daar bij icon een naam opgeef en dan de png in de root van mij app zet zie ik nog steeds dat witte icoontje? i draai xcode 3.1 Alex,
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
staat er niks bij google? of hier bij de zoekfunctie
|
||||
|
||||
Zoals je beschrijft zou het moeten werken.
Inderdaad in de Info.plist bij Icon file icon.png invullen. En dan in je root een bestand icon.png zetten en deze ook aan je project toevoegen (anders werkt het niet). Verder moet de pgn 57x57 pixels zijn. |
|
|||
|
|||
Kijk ook of er in de plist toevallig icon.png staat of Icon.png, het is namelijk hoofdletter gevoelig merkte ik laatst
|
|
|||
|
|||
en moet je de plist dan niet ook bij de targets toevoegen?
|
|
|||
|
|||
Als het goed is heb je de standaard Info.plist aangepast en is deze al standaard op de juiste manier toegevoegd aan het project. Zorg er voor dat je ook het Icon.png op de juiste manier toevoegt: Icon.png dient voor te komen in de Resources build phase van het target.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: gamecentre toevoegen aan iPhone 3G | ballegooier | Jailbreak | 10 | 18-12-10 10:19 |
icoontjes toevoegen aan folders | ctykil | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-08-10 12:54 |
Kan ING niet toevoegen aan stocks app | pjelund | iPhone Apps | 2 | 09-04-09 16:01 |
toevoegen aan domein? | sabatie | Archief | 2 | 16-01-08 00:37 |
|
|