Wie helpt er mee? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Tools om alle batterij slurpende zaken uit te zetten is als beschikbaar via installer en/of cydia. Volgens mij heet het bossprefs. Daarnaast krijg je zulke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tools om alle batterij slurpende zaken uit te zetten is als beschikbaar via installer en/of cydia. Volgens mij heet het bossprefs. Daarnaast krijg je zulke tools nooit in app-strore.
Weet niet of dat de bedoeling is. Waar ik aan heb zitten denken is een app waarmee je een code moet kraken, mogelijk met hints. Invulling naar eigen idee... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat klinkt als jailbreak werk.. Waar zitten jullie ten eerste aan te denken, wat catigories betreft.. Productivity? Vermaak? Netwerk dienst? Lifestyle? Etc
|
|
|||
|
|||
Oh ter verduidelijking, uiteraard bedoel ik met code kraken niets wat op jailbreaken lijkt. Volledig in de vorm van een spel waar je een code moet oplossen. Denk aan de 'da vinci code' oid.
|
|
|||
|
|||
Bij deze stel ik mij ook beschikbaar, zowel als tester als vertaler of marketing persoon dus helpen de app populair proberen te maken bij mensen. Het lijkt mij erg leuk samen te kunnen werken met een groep mensen en een eigen app te ontwikkelen met z'n allen!
|
|
||||
|
||||
Ik ben zelf altijd designer geweest wat in houd dat ik aardig goed met photoshop overweg kan, verder wil ik ook wel graag testen en vertalen naar het engels en het frans (ben zelf frans)
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps. Laatst gewijzigd door iGregor; 14-09-08 om 16:50. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie geduld. Eindelijk ben ik toegekomen aan het versturen van de uitnodigingen voor het iDevclub forum. Ik heb via mail of pm een bericht gestuurd naar onderstaande members. Als ik iemand vergeten ben, laat het dan even weten. Liefst via mail.
iMario scorpiosoft Doblie wbroek jellepelle1234 badside slodo sjowol JWVD sjoeii Tijn1 Speedfreak20 nkooier marqw Maartbaart inbedrijf timneutel Malork alexteie Thaurin psychonikeo KdO Pixxa BruceSV daanhegeman Ironis Gunnar Gregor Zodra de reacties retour zijn, zal ik moderator iphoneclub.nl vragen de mensen toe te voegen aan het besloten iDevclub forum. |
|
||||
|
||||
Top man! net teruggestuurd! Heb er zin in!
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd!
Het gaat zeker wat worden! |
|
|||
|
|||
Spel heb ik gezien, Code breaker..
Citaat:
Bijv een deur of een kluis die je moet openkrijgen. Of misschien in de trend van een hackergame, Uplink op de pc vond ik geweldig om te spelen. heel lang geleden.. Heb net trouwens gereageerd op mailtje van Ideveloper |
|
||||
|
||||
Wanneer worden we toegelaten tot het forum?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou ik heb nog geen uitnodiging gehad hoor
|
|||
|
|||
Oke
Goeiedag,
Ik sta in het onderwijs (webdesign en webdevelopment). Ook ben ik al een tijdje bezig met het maken van native iPhone apllicaties. Ik zou het wel leuk vinden om een project op te zetten. Groeten, Peter |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zie het subforumpje niet... ligt het aan mij ?
greets, Moumni |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
he he eindelijk weer m'n eigen vertrouwde laptopje , (was hem vergeten :-(. ) maar eehhhhm zie nog niet veel aan subforum's, of ben ik net zoals de rest blind? ;-)
|
|
||||
|
||||
Sorry, het is een beetje druk op dit moment. Ik zal vandaag weer een batch mensen een uitnodiging sturen. En daarna toegang geven tot het iDevclub subforum.
Op dit moment is het al lekker actief op het iDevclub subforum. Er zijn zelfs al wat zeer leuke ideeen gepost. Het moet zeker wat gaan worden lijkt me zo. |
|
||||
|
||||
Misschien zijn een aantal nog niet toegevoegd. Het sub-forum bestaat en is toegankelijk.
|
|
||||
|
||||
Ik ben nieuwsgierig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie helpt me uit de brand? | Fabian1989 | Unlock | 3 | 11-05-11 00:39 |
iPhone: Wie helpt?? | zoole | Jailbreak | 0 | 02-07-10 17:32 |
Wie helpt mij over de streep | Xionax | Koopinformatie Nederland | 17 | 22-06-10 15:01 |
Wie helpt een Nerd? | Iphone_nerd | Archief | 4 | 04-08-08 16:28 |
Wie helpt er mij unlocken? | vanilla | Archief | 9 | 05-10-07 12:53 |
|
|