Wie helpt er mee? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zie ook nog niks of is het ergens verstopt???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik zie ook nog niks of is het ergens verstopt???
|
|
|
|
|||
|
|||
same here... Zie nog steeds niks. idev ??
|
|
|||
|
|||
Nope, ik zie ook nog niets. Maar ik wacht nog even geduldig af
|
|
||||
|
||||
Citaat:
aangevraagd voor het subforum. En Gunnar, jij zit er bij Maar ook; sjowol JWVD sjoeii Tijn1 Speedfreak20 nkooier KdO BruceSV Ironis Bomans En iMario komt er nog aan als het goed is. |
|
||||
|
||||
Dacht dat het een besloten club moest blijven
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan er inmiddels bij!
Thanks Wordt leuk de komende tijd! |
|
||||
|
||||
Help...
Ik heb juist pas heel deze tread gelezen voor de eerste keer. Ik zou me nog graag willen aanmelden Ik ben laatstejaarsstudent kunst en kunstfotografie... heb daardoor al jaren ervaring in Photoshop, logo's maken, enz... Daarnaast ben ik ook nog muziekant. Bassguitar (maar da zal nie zo interessant zijn) maar ook keyboard/piano, drums, gitaar, enz... Ik speel in een band, en we hebben een eigen (professionele) recording studio... Staat de deur nog op een kiertje of is de ledenstop definitief? |
|
||||
|
||||
@ idevolper ben ik nou echt zo blind? kan namelijk nog geen subforum zien......
|
|
||||
|
||||
Ik zie nergens een afgeschermd forum..
|
||||
|
||||
Dat komt omdat je geen toegang hebt om dat te zien
|
|
|||
|
|||
Ik ga voor de marketing, mocht er een betaalde app uitrollen. Verder heb ik zo wel wat ideeën voor een app, maar ik kan ze dus weer niet maken.
PM maar als je meer info wilt! |
|
|||
|
|||
Er zijn al aardig wat members nu, ik denk dat de ledenstop die iDeveloper heeft aangekondigd aangehouden moet worden (voorlopig), tot het wat georganiseerd is en we weten wie we nog meer nodig hebben.
Of zie ik dit nu verkeerd? |
|
||||
|
||||
Nou, ik wil nog wel wat mensen uitnodigen. Hoe meer kennis hoe handiger het is lijkt mij. Alleen zal het wel eind van de week of begin volgende week worden.
|
|
|||
|
|||
had al een mailtje naar iDeveloper gestuurd maar nog niks gehoord of wat dan ook.
Ik doe vooral het programmeren en begin het al aardig door te krijgen. Zit ook bij het Developers program. Groeten Dick |
|
||||
|
||||
Ik wil wel tester ( ik kan eenvoudige bugs wel vinden) en vertaler Nederlands-Engels worden als dat kan/nodig is.
Ik heb ook wel wat ideëen, ik weet alleen niet of ze haalbaar zijn omdat ik niet kan ontwikkelen. Zo kan ik ook m'n steentje bijdragen aan de community! Laatst gewijzigd door RRPhantom; 18-09-08 om 22:41. |
|
||||
|
||||
Ik wil niet lullig zijn maar misschien kunnen we stoppen met het aannemen van testers, iedereen kan nu het testvak joinen, krijgt toegang tot het forum en kan vanalles en nogwat verspreiden voor zichzelf. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar het kan wel.
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Wat is de minimum leeftijd om mee te doen? Jelle |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie helpt me uit de brand? | Fabian1989 | Unlock | 3 | 11-05-11 00:39 |
iPhone: Wie helpt?? | zoole | Jailbreak | 0 | 02-07-10 17:32 |
Wie helpt mij over de streep | Xionax | Koopinformatie Nederland | 17 | 22-06-10 15:01 |
Wie helpt een Nerd? | Iphone_nerd | Archief | 4 | 04-08-08 16:28 |
Wie helpt er mij unlocken? | vanilla | Archief | 9 | 05-10-07 12:53 |
|
|