Aantal vragen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor een applicatie heb ik een aantal UIWebView functies nodig. Nu heb ik dus uit de example van Apple (UICatalog) het volgende gepakt: Code: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aantal vragen
Hallo,
Voor een applicatie heb ik een aantal UIWebView functies nodig. Nu heb ik dus uit de example van Apple (UICatalog) het volgende gepakt: Code:
- (void)webViewDidStartLoad:(UIWebView *)webView { [activityIndicator startAnimating]; activityIndicator.hidden = NO; } Iemand enig idee waarom het niet werkt? Zelfde is met meerdere van dat soort dingen, ik weet zeker dat het aan de bovenste regel ligt, maar kheb geen idee wat ik daar moet aanpassen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ff kijken dat ik het goed zeg, maar heb je wel de delegate aangegeven in de IB? Kan het helaas niet nakijken; geen Mac met SDK aan de buurt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Code:
[UIApplication sharedApplication].networkActivityIndicatorVisible = YES; |
|
||||
|
||||
Oh, dat onderste wist ik nog niet
Maar bijde objecten zijn gekoppeld: Code:
@interface MainView : UIView { IBOutlet UIActivityIndicatorView *activityIndicator; IBOutlet UIWebView *webView; } |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mm, zelfs als ik een nieuw project start, met een simpele UIWebView, alleen dan doet hij het alsnog niet..
EDIT: Was vergeten UIWebView te delegate. Laatst gewijzigd door JWVD; 18-09-08 om 21:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal vragen. | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-05-11 16:23 |
Aantal vragen | russel80 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-10-10 14:52 |
Aantal vragen | Fabian0299 | Jailbreak | 5 | 09-06-10 20:41 |
Aantal vragen over apps | christa2009 | Archief | 2 | 29-11-09 14:57 |
aantal vragen | Giudonio | Koopinformatie Nederland | 21 | 24-03-08 15:09 |
|
|