Aantal vragen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een aantal vragen omtrend mijn iPhone, Ik heb momenteel een gejailbreakte 3.0 iPhone. Ik wil graag de meest recente update voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal vragen
Ik zit met een aantal vragen omtrend mijn iPhone,
Ik heb momenteel een gejailbreakte 3.0 iPhone. Ik wil graag de meest recente update voor mijn iphone omdat sommige apps hogere software nodig hebben. als ik hem update naar bijv. 3.1.2 en dan weer jailbreak ben ik bang dat ik mijn contacten, apps en Cydia Apps kwijtraak, wat is voor mij het beste? groeten fabian. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alvast bedankt voor je hulp, dus ook de betaalde cydia apps zijn weg?
Apt backup zojuist gedaan, is 3.1.3 jailbreakbaar? Laatst gewijzigd door Bomans; 09-06-10 om 15:34. Reden: Eerste en laatste waarschuwing ivm illegale apps. |
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je betaalde cydia apps gewoon weer installeren, de app "ziet" dat je hem al gekocht hebt.
3.1.3 is te jailbreaken met Spirit , daarna aptbackup weer installeren en backup terug zetten.
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Bomans; 09-06-10 om 15:32. Reden: Deel verwijderd. |
|
|||
|
|||
Inmiddels bezig met jailbreak via Spirit(wat een super gaaf iets is dat zeg!)
bedankt voor jullie hulp heren! Apps bleven gewoon op mijn iphone(niet die van Cydia natuurlijk) groet fabian |
Labels |
3.0 software, iphone, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal vragen. | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-05-11 16:23 |
Aantal vragen | russel80 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-10-10 14:52 |
Aantal vragen over apps | christa2009 | Archief | 2 | 29-11-09 14:57 |
Aantal vragen | JWVD | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 18-09-08 14:15 |
aantal vragen | Giudonio | Koopinformatie Nederland | 21 | 24-03-08 15:09 |
|
|