iphone 3GS jailbreak vraag discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 3gs fw 3.1.3.ik weet niet veel over jailbreak daarom deze vraag. Weet iemand welke jailbreak goed is en goed werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3GS jailbreak vraag
hallo,
ik heb een iphone 3gs fw 3.1.3.ik weet niet veel over jailbreak daarom deze vraag. Weet iemand welke jailbreak goed is en goed werkt en wat ik moet doen.Hoef de iphone niet te unlocke ofzo. gr, jesse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...rvaringen.html
Hier staat alles klaar en duidelijk, kon je trouwens zelf vinden |
|
|||
|
|||
ik zou idd spirit jailbreak aanraden. gaat heel makkelijk. Xx
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS op reparatie, vraag. | Pimpslap | iPhone algemeen | 3 | 17-04-11 18:07 |
Unlock (Jailbreak) vraag 3GS naar 4.0.1 | RJS | Unlock | 15 | 23-09-10 09:40 |
iPhone: Iphone 3GS met 3.0.1 OTB Jailbreak vraag | isezumi | Jailbreak | 5 | 15-10-09 19:39 |
iPhone 3GS abonnement vraag | PeteRock | Odido (T-Mobile) | 3 | 19-08-09 17:08 |
vraag over iphone 3GS geluiden | robby g | iPhone algemeen | 15 | 20-07-09 15:47 |
|
|