//

Nieuws van site in app

Nieuws van site in app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Malork Precies, gewoon doorzetten! Ik heb het ook vooral allemaal zelf geleerd en/of gelezen. Enne, bij IB moet je bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-04-09, 20:16
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
Precies, gewoon doorzetten! Ik heb het ook vooral allemaal zelf geleerd en/of gelezen.

Enne, bij IB moet je bij de complexere dingen WEL goed nadenken, vooral wat betreft delegates enzo maar als je het simpele doorkrijgt, gaat het daarna vanzelf.

Ik heb nog HEEEL veel te leren maar ik denk dat ik nu toch wel over de grootste drempel heen ben.

En in godsnaam: koop (minstens) een boek.
Goed idee heb je een paar boeken die goed helpen bij het maken van apps voor de iphone/Mac os X het hoeven niet boeken te zijn die echt voor xCode zijn maar boeken die goed zijn in de juiste taal.

het liefst in het Nederlands (engels is bad)

Laatst gewijzigd door Dreissen; 23-04-09 om 20:20.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 23-04-09, 20:46
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Zowel Malork en ik zullen waarschijnlijk Beginning iPhone Development van Dave Mark en Jeff LaMarche de goedkeuring geven. Duidelijke uitleg en goed tempo. Als je wat verder wilt kijken en het hoeft niet per se iPhone specifiek te zijn, Cocoa Programming For Mac OS X van Aaron Hillegas is aan te raden.

Er zijn tegenwoordig echt een hoop goede boeken te vinden over iPhone development. The iPhone Developer's Cookbook en iPhone SDK Application Development zijn er een paar.
  #43  
Oud 23-04-09, 21:48
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Zowel Malork en ik zullen waarschijnlijk Beginning iPhone Development van Dave Mark en Jeff LaMarche de goedkeuring geven. Duidelijke uitleg en goed tempo. Als je wat verder wilt kijken en het hoeft niet per se iPhone specifiek te zijn, Cocoa Programming For Mac OS X van Aaron Hillegas is aan te raden.

Er zijn tegenwoordig echt een hoop goede boeken te vinden over iPhone development. The iPhone Developer's Cookbook en iPhone SDK Application Development zijn er een paar.
Zijn er ook goede boeken te vinden in het Nederlands.
Of zijn deze boeken in wel goed begrijpelijke taal engels te lezen.
Engels is namelijk niet mijn sterkste punt. (Helaas )
  #44  
Oud 23-04-09, 22:15
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

ben het helemaal eens met Thaurin; beginning iPhone Development van Dave Mark en Jeff LaMarche lees je echt in een stuk door. Cocoa Programming for Mac OS X heb ik ook, die is ook ideaal voor als je de zaken buiten het framework (Cocoa) wil weten.

en helaas...er zijn geen boeken in het Nederlands...
  #45  
Oud 24-04-09, 00:08
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Belangrijker nog, leer Engels. Engels heb je nodig bij programmeertalen, maar programmeertalen niet voor Engels. Bijna alles qua iPhone development zal in het Engels zijn, en mocht er iets in het Nederlands uitkomen, dan zal het waarschijnlijk verouderd zijn omdat het altijd vertaald moet worden.
  #46  
Oud 24-04-09, 17:34
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacorgaZ Bekijk bericht
Belangrijker nog, leer Engels. Engels heb je nodig bij programmeertalen, maar programmeertalen niet voor Engels. Bijna alles qua iPhone development zal in het Engels zijn, en mocht er iets in het Nederlands uitkomen, dan zal het waarschijnlijk verouderd zijn omdat het altijd vertaald moet worden.
Engels schrijven gaat goed (prima zelfs).
Maar lezen gaat iets minder.
Ik heb het boek trouwens op bol bestelt.!
  #47  
Oud 25-04-09, 19:20
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

hallo,

Ik ga nu een boek kopen.
het boek 'iPhone Development van Dave Mark en Jeff LaMarche' is dat een goed boek en staan daar ook voorbeelden in en ga je stapsgewijs (door het boek heen) een app maken of meerdere?
En heb je een site met meer informatie?

Bedankt! (heel erg voor alle hulp)
  #48  
Oud 26-04-09, 01:54
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

In het boek dat je noemt (Beginning iPhone Development) wordt in ieder hoofdstuk iets behandeld, wat wordt uitgelegd door middel van een kleine app die wordt gebouwd. Voorbeelden genoeg. Meer informatie is makkelijk te vinden via Google.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
RTL Nieuws app crashed PSlomp iPad algemeen 2 01-12-10 22:46
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.