Nieuws van site in app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie heel vaak nieuws apps van bijvoorbeeld macwereld ik vraag we af hoe dat gedaan worden gaat dat via sqlite of is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuws van site in app
Hallo,
Ik zie heel vaak nieuws apps van bijvoorbeeld macwereld ik vraag we af hoe dat gedaan worden gaat dat via sqlite of is het eigelijk gewoon een website via webview? Is hier een voorbeeld source van of kan iemand uitleggen hoe het in zijn werk gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vaak werkten dat soort apps met een RSS feed, die vervolgens leuk in een tableview gepresenteerd wordt.
|
|
|||
|
|||
Zou het inderdaad met RSS doen, op The Apple Blog hebben ze een mooi voorbeeld hoe je een RSS lezer maakt met source erbij
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp dit is was ik zoek maar hoelaat ik het openen in de app zelf en dus niet dat hij safari opent?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Opent die tutorial Safari!? Geen tijd nu, ik kijk thuis wel effe, maar ik dacht dat ie het in een TableView zette.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je kan een UIWebView gewoon een subview maken in je app. Ik zie niet precies wat je anders wil.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! Hopelijk wil je helpen... |
|
||||
|
||||
Hier dan eindelijk je kans op het grote geld, Malork!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat jij beschrijft is vrij eenvoudig te bewerkstelligen. Ik neem aan dat er meer is dat je wilt. Misschien is het goed om dat van te voren even vast te leggen.
|
|
|||
|
|||
Het is ook simpel gewoon een rss reader die het nieuws lees en als je erop klikt (tikt) dat ie dan in de app naar het nieuws bericht gaat en niet safari moet openen. meer niet maar ik kan het niet maken
|
|
||||
|
||||
Ik heb er wel vertrouwen in dat ik het zou kunnen maken, maar het vergt wat uitzoekwerk omdat ik een aantal dingen gewoon niet niet heb uitgezocht. Ik moet alleen even kijken of ik daar tijd voor kan vinden.
|
|
||||
|
||||
Ik zal deze week eens kijken wat ik kan doen voor je; ik kan het wel maken maar omdat we komende week op vakantie gaan en dit weekend mijn zoontje communie heeft, staat XCode deze week helaas op een wat lager pitje...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gefeliciteerd met de communie van je zoontje! Kijk maar wat je kan doen ik zou het heel erg fijn vinden. Bedankt en ik hoor het graag! |
|
||||
|
||||
Het is een zeer kleine stap om van die tutorial naar een app te gaan die de link in een UIWebView in de app zelf opent. Dus als je serieus bent in het zelf leren, zou ik sowieso die tutorial eens volgen.
|
|
|||
|
|||
Heb je een tut waar in staat hoe ik er een Webview bij maakt dan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
RTL Nieuws app crashed | PSlomp | iPad algemeen | 2 | 01-12-10 22:46 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
|
|