Aanmelden bij Apple als geregistreerd Developper discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste developpers, Ik wil al een tijdje me opgeven als developper, maar ik zie een beetje op tegen de aanmelding. Ik heb verhalen gehoord dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanmelden bij Apple als geregistreerd Developper
Beste developpers,
Ik wil al een tijdje me opgeven als developper, maar ik zie een beetje op tegen de aanmelding. Ik heb verhalen gehoord dat er vrij veel papierwerk/belastingdocumenten bij komen kijken, klopt dat? Ik heb in Nederland een BV, incl. KVK en BTW nummer uiteraard. Is er nog iets anders wat ik nodig heb? En hoe zit het met belasting? Krijg je je inkomsten vanuit Amerika zonder omzetbelasting uitgekeerd, of moet je in Nederland weer wat afdragen. En nog iets heel anders; webapplicaties maken ben ik al gevorderd in. Het is makkelijk om een app te maken die niets meer doet dan die app te weergeven (soort mini browser dus), maar weet iemand of Apple dat zou goedkeuren? Bij voorbaat dank! Edward Laatst gewijzigd door edward007; 27-04-09 om 15:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Edward, je kan meer info vinden in het forum over wat je nodig heb om je aan te melden als developer.
Waarom wil je een webapp tonen in een app? Klinkt niet ideaal. Ik zou het dan als webapp aanbieden, of compleet ombouwen naar een app. https://forum.iculture.nl/f8/ap...ification.html Netniet |
|
|||
|
|||
Netniet dank voor je uitleg.
Ik zou die webapp alleen willen ombouwen omdat ik dat wel zelf kan.. maar meer in xcode nog niet. Maar ik ga dat inderdaad toch maar niet doen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: aanmelden bij i tunes | turbootje | iTunes | 6 | 12-04-09 23:49 |
aanmelden bij Itunes | Qphone | Archief | 1 | 06-01-09 11:44 |
Windows: Kan niet aanmelden bij Itunestore | abkebab | iTunes | 0 | 04-11-08 21:08 |
Aanmelden bij Hotmail | therese | iPhone algemeen | 3 | 28-08-08 01:40 |
Aanmelden bij hotmail | L-axe-effect | iPhone algemeen | 2 | 13-08-08 15:58 |
|
|