aanmelden bij i tunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb sinds vrijdag me i phone en wil me dus aanmelden bij i tunes.. maar krijg steeds een foutmelding van me wachtwoord .. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
aanmelden bij i tunes
hallo ik heb sinds vrijdag me i phone en wil me dus aanmelden bij i tunes.. maar krijg steeds een foutmelding van me wachtwoord .. nu is t dus nog niet gelukt, vandaar dta ik t hier maar is vraag wie weet hoe en of wat te doen ?
thanks grt dik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Account aanmaken. Of ben je je wachtwoord vergeten?
|
||||
|
||||
account is aangemaakt maar gezeik met t wachtwoord .. heb t zeker al 40 keer geprobeerd maar helaas.. i tunes eraf gehaald nieuwe erop maar helaas.. hoe kan moet je nu verder want ik wil t er wel op hebben !!
|
|
||||
|
||||
Niemand hier kan jouw vertellen wat je wachtwoord is, hoor, . Er is vast een optie ''wachtwoord vergeten''. En anders neem je even contact op met de iTunes klantenservice.
|
|
||||
|
||||
duhh dat heb ik al gedana daar op geklikt . maar vind t gewoon irritant . verder wel aardige foon ..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
thanks.. ik mail ze morgen wel is ff ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmelden bij Apple als geregistreerd Developper | edward007 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 28-04-09 14:33 |
aanmelden bij Itunes | Qphone | Archief | 1 | 06-01-09 11:44 |
Windows: Kan niet aanmelden bij Itunestore | abkebab | iTunes | 0 | 04-11-08 21:08 |
Aanmelden bij Hotmail | therese | iPhone algemeen | 3 | 28-08-08 01:40 |
Aanmelden bij hotmail | L-axe-effect | iPhone algemeen | 2 | 13-08-08 15:58 |
|
|